Cunoaste lumea

Noutăți

Marele filozof grec SOCRATE a avut ca învățător spiritual un TRACO-GET – ucenic al lui Zalmoxis. Dovezile…

  •  
  •  
  •  

Poate să ne pară surprinzător sau neverosimil acest lucru, dar izvoarele istorice nu lasă loc de îndoială. În secolul V î. Chr., marele filozof grec Socrate a primit inițieri medicale și spirituale de la un TRACO-GET și a jurat să le respecte…

În condițiile în care nivelul de dezvoltare filozofică, științifică, artistică și socială a Greciei acelor vremuri este și astăzi un reper important al istoriei, a afla că traco-geții aveau cunoștiințe atât de avansate încât să fie apreciate de unul dintre cei mai mari gânditori ai Greciei antice (putem fi aproape siguri că nu doar Socrate a beneficiat de astfel de învățături Zalmoxiene), care a acceptat rolul de învățăcel, nu poate decât să ne surprindă în mod plăcut.

Astfel, un alt uriaș al Greciei antice, Platon, ne vorbește în Dialogul Carmides despre inițierile excepționale pe care Socrate le-a primit de la un medic traco-get și pe care a jurat să le urmeze întocmai. Ineditul acestor inițieri, viziunea holistică și înțelepciunea lor trebuie puse și în legătură cu anumite descoperiri arheologice făcute pe teritoriul României care confirmă, cu probe materiale, un nivel foarte avansat al practicii medicale la geto-daci, lucru despre care voi vorbi în partea a doua a acestui articol…

socrate si un get

Să vedem însă ce spune Socrate, în dialogul Carmides, că l-a învățat Traco-Getul:

platonis-opera-omnia-quae-exstant„Tot așa stau lucrurile, Carmide, și cu acest descântec. Eu [Socrate] l-am învățat acolo în oaste (Socrate a participa ca infanterist la trei războaie – n.m.), de la un medic trac, unul din ucenicii lui Zalmoxis, despre care se zice că îi face pe oameni nemuritori. Spunea tracul acesta că [medicii] greci aveau dreptate să cuvânteze așa cum v-au arătat adineauri. Dar Zalmoxis, adăuga el, regele nostru, care este un zeu, ne spune că după cum nu trebuie să încercăm a îngriji ochii fără să ținem seama de cap, nici capul nu poate fi îngrijit neținându-se seamă de corp, tot astfel trebuie să-i dăm îngrijire trupului dimpreună cu sufletul și iată pentru ce medicii greci nu se pricep la cele mai multe boli: [anume] pentru că ei nu cunosc întregul pe care-l au de îngrijit. Dacă acest întreg este bolnav, partea nu poate fi sănătoasă. Căci, zicea el, toate lucrurile bune și rele – pentru corp și pentru om în întregul său – vin de la suflet și de acolo curg [ca dintr-un izvor] ca de la cap la ochi. Trebuie deci – mai ales și în primul rând – să tămăduim izvorul răului, ca să se poată bucura de sănătate capul și tot restul trupului. Prietene, zicea el, sufletul se vindecă cu descântece. Aceste descântece sunt vorbele frumoase care fac să se nască în suflet înțelepciunea. Odată ivită aceasta și dacă stăruie, este ușor să se bucure de sănătate și capul și trupul. Când mă învăța leacul și descântecele, spunea: Să nu te înduplece nimeni să-i tămăduiești capul cu acest leac, dacă nu-ți încredințează mai întâi sufletul, ca să i-l tămăduiești cu ajutorul descântecului. Iar acum – zicea el – aceasta e cea mai mare greșeală a oamenilor: ca unii medici să caute în chip deosebit o vindecare sau cealaltă [a sufletului sau a trupului]. Și mă povățuia foarte stăruitor să nu mă las înduplecat de nimeni – oricât de bogat, dintr-un neam ales sau oricât de frumos ar fi – să fac altfel. Deci eu, pentru că i-am jurat și sunt nevoit să-i dau ascultare, îi voi da într-adevăr ascultare. Și dacă vrei – potrivit povețelor străinului – să-mi încredințezi mai întâi sufletul tău, pentru a-l vrăji cu descântecele tracului, îți voi da și leacul pentru cap. Dacă nu, nu-ți pot ajuta cu nimic, scumpe Carmide.”

Sursa traducerii: Izvoare privind Istoria României (Fontes ad Historiam Dacoromaniae pertinentes). vol. I. De la Hesiod la Itinerarul lui Antoninus, București, 1964 (pe www.dacoromanica.ro) via https://tiparituriromanesti.wordpress.com/2012/09/06/platon-despre-invataturile-unui-medic-trac/

Dincolo de înțelepciunea învățăturilor, trebuie remarcat următorul pasaj: “Deci eu, pentru că i-am jurat și sunt nevoit să-i dau ascultare, îi voi da într-adevăr ascultare”. Ei bine, acest tip de jurământ, în contextul acelei lumi, are legătură cu caracteristicile unei școlile de inițiere în misterele naturii și ale vieții,în misterele spirituale.

Religia-DacilorAcesta este motivul pentru care istoricul Dan Oltean, în monumentala carte RELIGIA DACILOR (o găsiți aici: www.dacia-arat.ro), ne spune la pagina 81: „Adeptul get al lui Zalmoxis profesa medicina în cadrul armatelor grecești care luptau împotriva perșilor. Platon scrie cât se poate de explicit că respectivul medic era doar „UNUL dintre ucenicii lui Zalmoxis, despre care se spune că îi face pe oameni nemuritori.” Faptul că în Grecia erau mai mulți discipoli ai lui Zalmoxis reiese și din relatarea privind gruparea inițiatică în care a intrat pe bază de jurământ Socrate. Învățătura acestor medici geți, bazată pe practicarea descântecelor și apoi pe remedii naturiste, era secretă. Socrate nu a fost acceptat în interiorul acestei asociații medicale și religioase până nu a jurat că respectă secretul.”

Tot istoricul Dan Oltean ne explică contextul care a făcut ca mulți geți să trăiască în acea vreme în Grecia: “După invazia persană în Europa de Est, din anul 514 î. Chr, condusă de Darius I și după ce persanii i-au robit pe geții care s-au opus,unii dintre adepții lui Zalmoxis au reușit să scape și s-au refugiat în Grecia.” (Religia dacilor, pag.81)

Pentru a înțelege mai bine faptul că grecii îi admirau pe geți și că prezența lor ca învățători în Grecia nu este un lucru contra naturii, o exagerare, punctez două dintre lucrurile care se spuneau despre ei în acele vremuri:

1.Pitagora, despre geți (Legile morale și politice): “Călătorește la geți, nu ca să le dai legi, ci ca să tragi învățăminte de la ei. La geți câmpurile sunt nesfârșite, toate pământurile sunt comune, iar dintre toate popoarele sunt cei mai înțelepți, ne spune Homer.”

2. Herodot, despre conflictul dintre Darius și geți (Istorii): „Înainte de a ajunge la Istru, (Darius) birui mai întâi pe geţi, care se cred nemuritori.” Alţi traci s-au supus şi s-au predat fără lupte. „Geţii însă, fiindcă s-au purtat nechibzuit (adică s-au opus, n.m.), au fost îndată robiţi, măcar că ei sunt cei mai viteji şi cei mai drepţi dintre traci.”

Iată deci că Pitagora și Herodot ni-i prezintă pe geți ca fiind CEI MAI ÎNȚELEPȚI, CEI MAI VITEJI, CEI MAI DREPȚI… Ori, dacă aceasta era percepția lor despre strămoșii noștri, existența unei școli getice de inițiere medicală și religioasă, chiar în inima Greciei antice, poate fi o realitate. Rămâne ca timpul să ne aducă la lumină și alte dovezi.

Mai târziu, istoricul got Iordanes ne vorbește, la o distanță de 1.000 de ani după Socrate, despre învățăturile (inclusiv medicale) pe care marele preot Deceneu, urmaș al lui Zalmoxis, le-a oferit dacilor,  „făcîndu-i cu mintea superiori celorlalte popoare.” (Getica)

Așa cum spuneam la începutul articolului, nivelul avansat de cunoaștere medicală al traco-geților, despre care Platon ne scrie în dialogul dintre Socrate și Carmides, este confirmat de descoperirile arheologice din România…

În acest sens, arheologul Hadrian Daicoviciu nu lasă loc de întors: „Ion Horațiu Crişan a descoperit o adevărată trusă medicală conţinând un bisturiu, o pensetă, mai multe văscioare pentru păstrarea substanţelor medicamentoase şi o placă mică de cenuşă vulcanică, materie care, presărată pe o rană, avea proprietatea de a grăbi cicatrizarea. Analiza chimică a arătat că ea provine dintr-un vulcan mediteranean, poate Etna. Cu ajutorul instrumentelor chirurgicale, preoţii-medici daci ştiau să execute operaţii grele şi complicate: craniul unui schelet descoperit la Poiana prezintă urme clare ale unei trepanaţii cicatrizate. Numeroase cisterne şi conducte aduse la lumină în Munţii Orăştiei atestă existenţa unor preocupări de igienă publică…”

Prin urmare, toate aceste dovezi pun în evidență, și din această perspectivă, reauacredința sau incompetența istoricilor și arheologilor români care pretind că traco-geto-dacii erau primitivi, iar cultura lor era una nesemnificativă. În realitate,lucrurile sunt exact invers, iar faptul că cercetarea arheologică românescă este sabotată și subfinanțată, iar istoricii și arheologii care au vorbit “prea mult” despre geto-daci, după 89, au avut probleme cu șefii lor științifici, ne vorbește mai degrabă despre dorința de a menține istoria noastră străveche îngropată,pentru a sluji unor interese care ne sunt străine!

Daniel Roxin


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

19 Comments on Marele filozof grec SOCRATE a avut ca învățător spiritual un TRACO-GET – ucenic al lui Zalmoxis. Dovezile…

  1. Nu este – nu ar trebui să fie… – nimic surprinzător sau neverosimil privind asemenea lucruri. Surprinzător mi se pare faptul că avem atât de mulți clarvăzători de bună calitate și ei nu cercetează, spre reciprocă întărire, elementele mai profunde ale cunoașterilor strămoșilor noștri. Ale tuturor popoarelor de altfel, dar măsluite sau împovărate cu devieri din rădăcinile lor profunde, atotcunoscătoare…
    Toate cele bune și frumoase !!!

  2. Osho spune ca daca vrei sa vezi (cauti) adevarul trebuie sa te uiti in directia opusa intodeauna.

  3. sarbu tanase // 16 iunie 2015 at 15:18 // Răspunde

    De mai bine de un sfert de secol românii involuează îngrijorător în domenii importante ale existenței noastre culturale și socio-economico-politice. Cu migrații de milioane de oameni în putere de creație pe toate meridianele Globului, părăsind un teritoriu bogat, vândut de patri-hoți pe nimic,canadienilor, chinezilor, japonezilor, turcilor și altor nații arogante și profitoare. Încât, perspectivele repetării destinului traco-geților devin tot mai plauzibile. Continuând acest drum, românii nu vor mai exista la începutului sec. al XXI-lea pe acest teritoriu, ci aiurea, pînă se vor șterge istoric!

  4. munteanu mongolul mircea // 16 iunie 2015 at 20:57 // Răspunde

    Da, un articol frumos si bine documentat.
    Nu inteleg de unde concluzia ca tracul ala era get. (Si Spartacus era trac, dar nu get. Din textele citate, nu rezulta aceasta concluzie. E opinia istoricului citat, cu care va justificati afirmatia. Trebuie ceva mai mult de atit. De ce ar veni getii de la Dunarea de Jos in Grecia, cand tracii balcanici erau vecini cu ei? Aveti o alta dovada care sa va sustina afirmatia? Daca da, trebuia sa o aratati. Altfel…)
    Sigur ca dacii aveau o medicina avansata. Ca si grecii, romanii, celtii, germanii, scitii, egiptenii. Erau la nivelul epocii lor. Cine contrazice aceasta idee? Dar nivelul era -totusi- modest. In toata lumea antica. Doar nu i-oti face medici mai buni ca cei de azi?
    Apoi, toate stirile sunt subiective. Se cunoaste atractia pentru sistemul medical al vecinilor. Intotdeauna, ce e strain e mai bun decat ce fac medicii proprii.
    Ma rog, in linii mari va dau dreptate, desi trusa medicala trebuie comparata cu alte truse medicale din epoca.(Roma, Grecia. Nu cumva era import? Sau cel care practica era sclav adus de acolo? Se practica. Aveti dovezi care sa conteste acest lucru? La daci, cenusa vulcanica… nu se prea gasea, ca sa fie un leac comun, cunoscut si aplicat de toti medicii din zona. Cate astfel de descoperiri mai sunt? Daca e unica… Apoi nu se folosea doar cenusa vulcanica pentru absorbtia sangelui, in epoca. Vedeti si buretii de mare. Mai cunoscuti la noi, prin influenta greaca. Poate si importuri. La noi s-a descoperit doar o trusa medicala, cu materiale importate. Si gata, dacii sunt genii? De unde stiau ei de rolul cenusii vulcanice, daca nu aveau in tara? )
    Apoi amestecati descoperirile si textele din epoci diferite. Societatea -fie si daco-getica- mai evolueaza. Influentele sunt reciproce. Grecii au invatat de la traci, tracii au invatat de la ei. Credeti ca poate exista o civilizatie care sa influenteze alte centre, fara sa fie -si ea- influentata la randul ei? Care e asta?
    Si ce e cu concluziile alea, pe cateva texte?
    Nu vi se pare ca fortati? Nimeni nu contesta stralucirea fenomenului trac. Se contesta exagerarea aberanta a rolului lor. Ca si vechimea prostesc impinsa in „neolitic”. Poate si mai devreme… Sau preluarea unor legende ca adevar istoric. (Enea, pleaca de la Troia -1190 i.e.n cu aproximatie- si fondeaza Roma -care a fost intemeiata la 753 i.e.n. ?!!!-)
    Daca ati fi mai obiectivi si mai atenti la cele scrise, fiti sigur ca toata lumea ar fi de acord cu ce sustineti. „Pe surse”.
    Daca incepeti sa bateti campii…
    Dar „Nasul tv” de ce este abonat doar la dvs., ca istoric? (Asa, de curiozitate…) Si mai faceti filme pline de gugumanii? „Din greseala in greseala spre victoria finala?” Singur, sau cu ei? Lucrati in echipa?
    Sau il stergeti iar? Asa democrati si obiectivi sunteti?

    • Daniel Roxin // 17 iunie 2015 at 7:46 // Răspunde

      In sfarsit cineva care le stie pe toate! Sunt complet dezarmat si fara cuvinte. Gata, ma dau batut si ma retrag undeva la tara, sa cresc rate…

      • Si totusi ,daca Platon spune „medic trac” , voi de ce traduce-ti „traco-get” ?

      • ORDINUL ZAMOLXE ESTE CU 3000 DE ANI i.e.n.si el este rezultatul unei civilizatii unice(DIN ACEASTA CIVILIZATIE AVEM URMASI IN TOATE DIRECTIILE ,INDIFERENT DE TRASEE MAI MULT SAU MAI PUTIN POSIBILE). DE LA EI SUNT LEGILE SCRISE SI ORALE DIN TOATA LUMEA,VALABILE IN TOATE SISTEMELE VIETI LA TOATE POPOARELE LUMII.O SINGURA REMARCA: UNIVERSUL ESTE OGLINDIT IN SENS INVERS IN MICROCOSMOS,ADICA OMUL ESTE O OGLINDA MICROCOSMICA,MAI MULT ORI CE MANIFESTARE DIN NATURA ARE CORESPONDENTE IDENTICE IN FIINTELE SUPERIOARE(RIURI ,PIRIURI SI RIULETE,CASCADE DE APA SAU DIRECT DE TRANSMITERE DE SEMNALE:ELECTRICE ,DE UNDE SI ETERICE PURE,ETC)

  5. munteanu mongolul mircea // 17 iunie 2015 at 11:02 // Răspunde

    Succes! Sper sa aveti mai mult succes decat in istorie.

    • Daniel Roxin // 17 iunie 2015 at 14:21 // Răspunde

      Ultimul comentariu nu vi l-am mai publicat pentru ca are un continut prea ridicat de impertinenta si suficienta. Totusi,va raspund foarte direct ca este evident ca aveti nevoie sa va scoateti putin FUMURILE DE MARE ISTORIC DIN CAP.
      Asadar, pt cineva care dupa aproape 60 de ani are o singura carte publicata, si aia sub numele Munteanu MONGOLUL Mircea, aroganta cu care vorbiti nu arata decat frustrarile unui personaj care nu este prea bagat in seama si se baga singur. Chiar asa?!? MONGOLUL? Cat de penibil! Nu rad confratii de dv datorita acestui pseudonim? Probabil ca sunteti manelist si nu aveti simtul ridicolului… Presupun ca o nou carte, daca o sa scrieti ceva despre China, o sa o semnati cu Munteanu CHINEZU’ Mircea… :))) Acultati des cantecele lui Salam, MinUne sau Copilu’ de Aur? In lumea lor, cu un asa pseudonim ati avea succes. p.s.Cautati in DEX semnificatia cuvintelor PENIBIL, RIDICOL, JENANT, daca nu o intelegeti…

  6. gogu pardalian // 17 iunie 2015 at 22:12 // Răspunde

    Comentariu abuziv, nepublicat sau cenzurat:
    Fara sa stiu intreaga „corespondenta” dintre domniile voastre (Munteanu Mongolul Mircea vs. Daniel Roxin), mai ales ca pare a fi cenzurata de adminul acestui spatiu… trebuie sa remarc ca argumentele d-lui Munteanu par ok.
    Desigur, nu te apuci sa scuipi la masa omului care te-a invitat sa gusti cite ceva. Dar observ si eu ca e o oarecare disperare de a argumenta si impune ca unic adevar teoria asta a dacilor. Si – va rog sa ma iertati – dar am impresia ca e si un pic dirijata sereistic. Si pentru ca stiu ca nu o sa ma iertati… imi permit sa continui (ca un tigan incult ce ma aflu, fara sa am carti scrise, doctorate sau macar facultate de istorie ori altceva jurnalistic-sectia-din-Baneasa). Ceva atit de sensibil ca istoria REALA a unei natiuni nu poate fi lansata ca un test, asa cum o faceti domniile voastre. Asa ceva nu suporta o asemenea strategie ultra-subtirica si transparenta. Pacat de munca titanica de documentare si argumentare „scurse” pe asemenea canale-test. Domnule Roxin, dupa esecul mult-prea-uitatului „Eugen Delcea” si partial epuizarea lui Pavel Corutz sinteti un „produs” la fel ca si Roncea, Cioroianu si altii. Veti ajunge si dvs. ambasador, parlamentar, director de vreo televiziune… odata cu avansarea in grad. Daca aveti cu adevarat intentii bune fata de natiunea asta urmasa a lui Decebal… desigur ca TREBUIE sa continuat ceea ce faceti. Dar… DAR… va roaga tiganu’ Gogu: din cind in cind… acolo unde nu aveti adevaruri… dati un „bip” ceva… recunoasteti ca nu stiti… opriti-va acolo unde inca aveti controlul. Ca asaa… in harmalaia de argumente pe care nu aveti timp nici macar sa le cititi – sa fim seriosi! – dar-mi-te sa le documentati la sursa… deci in harmalaia asta de argumente-de-dragul-argumentelor faceti un mare deserviciu natiunii pe care se presupune ca-i fluturati steagul. Nu aveti cum sa vedeti urmarea – ca sinteti acolo, pe teren, in groapa cu lei – dar cind o sa mai urcati o treapta o sa cam vedeti ca sint unii care stau cu ciubarele sa culeaga toate „picaturile de geniu” pe care le emiteti fara acoperire. By the way … nu va obositi sa-mi demonstrati ca stiti cine sint si cum si unde… este evident ca o puteti afla, cu toate resursele dvs. …hmmm… documentare…

    • Daniel Roxin // 17 iunie 2015 at 22:21 // Răspunde

      In jumatate de ora, „securistii” mei o sa-ti bata la usa. Stiu cine esti, ce ai mancat ieri la pranz si ce o sa visezi anul viitor de 1 aprilie. Stiu chiar in ce te vei reincarna in viata viitoare… Nu te mai poti ascunde de noi! Bau! :)))

  7. DUSMANII ne scriu istoria // 19 iunie 2015 at 1:06 // Răspunde

    Evident ca turco-*MONGOLII au distrus aproape toate urmele civilizatiilor antice in conformitate cu talmudul (codul mafiei globale). TRACIA (de unde se trage OM-ul, trecea, trecere) erau toti nordeuropeni (paralela 45!) Numele Graeci = Graesci = Graesti (Graesti OM-eneste -(r)OMeneste) – Grai din Gura de Rai* Graiul Nostru Minunat! Bulgaria [B=V] VULGARIA = vorbeau proto latina „latina vulgara” acelasi grai de *la tine si de la mine, de la noi D-acia din OMENIA :). turco-mongolii nu pricep ca noi avem dovezile in ADN-ul nostru multimilenar european EU (nu UE) EU suntem noi toti D-acia, D’ici, Da qui, De aqui, Daci, D-aci, Duch, Deutsche :).

  8. Ignătescu Sebastian // 1 iulie 2015 at 19:33 // Răspunde

    Bună-viziune!….DOMNILOR!…DOAMNELOR!….Apropiati-vă auzul cu rezonanta suflului…deschideti-vă irisul sufletului meditație armonie.,.conștientizati(vizioalizati) ân bătaia răcoritoare care vă va domoli acea lavă al fierbințeli amețeli ce bruiază(neuroni)intelectul…ascultati adierea vântului…șușotul naturii și comparațio cu ori ce limbă posibilă ori imposibilă cu ce tril ori grai(morse)se aseamănă…VEDE-ȚI(VEDELE)vizioalizati Matrele=Vatra Strămoșească si lăsati-o nealterată nepoţilor-strănepoților ân veci-vecilor Ami…cu toată frumusețea ei Edenică…acea armonie al Mamei Pământ Românesc…acel „FIR ARYANIC” care nu se pierde ân nici un tenebru labirint ântunecos(cetos) „ea” sclipește ca un licurici arătând „LUMINA”…arătând acel magic cuvânt „FIINȚĂ” BINECUVÂNTATĂ DE CREATOR…cât de simplu…complexă și ânălțătoare este să te apropii de Paradisul Pur-Curat…OM-OM-OM ARYANIC…citește cu irisul sufletului-cuget.,adevărului grai binecuvântat de CREATOR…ACEL GLAS…ECOL SĂU COLINDĂ PĂMÂNTUL…ACEL GRAI BINECUVÂNT DE CREATOR…ESTE LIMBA MATERNĂ(Matca) pe Pământ Matern=ROMÂNIA Aryanică=MATRA=MATRICEA=VATRA -MIEZUL…IZVORUL NESECAT AL OMENIRII=IZVORUL TĂMĂDUIRII DĂTĂTOR AL VIETI VESNICE=SEVA ATLANT-TITAN-PELSAG-HIPEERBOREAN-DAC-ARYANIC===ROMÂNIA

  9. Andreeas Burtica // 20 iulie 2015 at 11:42 // Răspunde

    Va salut respectuos domnule Daniel Roxin! Admir si citesc cu foarte multa placere articolele dumneavoastra,dar sunt usor dezamagit de felul cum dati replicile celor care va provoaca! Da,sunt deacord ca mitocanului trebuie sa-i raspunzi cu aceeasi moneda,dar in cazul domnului Munteanu Mongolul Mircea nu este vorba de mitocanie ci mai degraba o provocare cinstita careia trebuie sa I se raspunda cu dovezi clare si concrete,fiindca din ce am citit din comentariul domniei sale cu tenta provocatoare decenta nu a insultat pe nimeni! Va rog sa fiti drept in cuvantare,asa cum va consideram multi,UN DAC DE-AL NOSTRU! Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze!

  10. carmen liokalos // 18 august 2015 at 0:10 // Răspunde

    Da, asteptam de mult „trezirea” ! Locuiesc in Grecia, ghidez in locuri arheologice si ma minunez de istoria lor fabricata !Einstein spunea ca la 100 de ani dupa moartea sa , se va publica testamentul sau si se va afla ca nimic din ce stim nu este adevarat.Vom sti ca nu stim nimic!
    Sunt plina de manie si de tristete, ca autoritatile in drept nu fac ceva pentru stabilirea adevarului si identitatii noastre.Cine suntem, de unde venim, unde mergem ? Vom rescrie istoria? Noi dacii-romani ?Ni se va permite ? Arheologii si istoricii „consacrati” sunt primii care nu vor accepta schimbarea,e greu sa recunosti ca ai gresit sau ca lumea si informatia sunt in continua schimbare, sa ai curajul si eleganta sa spui ca esti depasit. Dupa o viata de stima si de glorie ,devii un nimeni, asa este si d-nul Munteanu Mongolul Mircea! Un sindrom de neacceptare, daca are nevoie de un pseudonim ?!!
    Multumesc domnule Roxin ca nu-i tradati pe daci!Multumesc ca sunteti unul dintre ei si cum nimic nu e intamplator, sigur aveti o misiune .In Knossos vorbesc si despre dvs. si despre ramani si daci…despre minoici si Tartaria!E trist ca majoritatea turistilor romani, ma privesc inocenti si uimiti…nu au auzit de noile descoperiri.Poate ar fi necesar sa existe conferinte si seminarii?

  11. …deci, este vorba despre…geți!!!!…ce vreau a spune cu asta? simpluȘ am o mare nedumerire; adica: plecand de la dorința mea de a fi așa cum spune dl Roxin, ca stramosii nostril traco-daco-geți erau așa de dezvoltați din toate punctele de vedere dar mai ales tehnico-medical și social!!!, nu pot să nu-mi pun întrebarea, normal zic eu: DACA ERAU AȘA DE DEZVOLTAȚI RESPECTIVII NOȘTRII STRĂMOȘI, CU DE-AU DISPARUT AȘA DE UȘOR DIN ISTORIE???…CUM, DUPA RAZBOIUL ÎN CARE ESTE OMORÂT DECEBAL DACII NU AU MAI FOST ÎN STARE SĂ-ȘI REFACĂ STATUL???…și trebuie să vă mărturisesc: am foarte multe cumuri…un răspuns la întrebările astea ar fi acesta: tocmai pentru că erau așa de ”sus”…între zalmoxieni și restul populației era o mare distanță…conducătorii și inițiații din acele vremuri au fost prea ”esoterici”!!!…acesta este motivul pentru care acum noi putem spune ce dorim…și, așa cred eu sincer, avem libertatea de a ne reface ”miturile” așa cum vrem…istoria nu este știință ea este artăăăă….mongolii, cei care nu pricep asemenea libertăți să-și vadă de treabă!!!!…atât!!!

    • Dupa razboaiele lui Decebal cu romanii, mai multi daci au ajuns la conducerea Imperiului Roman. Sa ii amintesc doar pe Regalianus si Galerius. O fi insemnand ceva? Apoi, geto-dacii si aliatii lor s-au luptat inca vreo 200 de ani cu romanii, dupa anul 105,iar in partea a doua a secolului 3 i-au si alungat din Dacia. Ca istoria oficiala nu ne spune prea multe, este altceva. Exista insa izvoare. Gasiti pe net o emisiune pe care am facut-o, despre asa numitul MILENIU iNTUNECAT. uRMARITI-O SI O SA AFLATI MAI MULTE: https://www.youtube.com/watch?v=S5mmA_A9S_0

      • In legatura cu taeltible de la Iasi am vorbit chiar azi cu profesorul Vasilencu, cel care le-a descoperit si mi-a comunicat ca presa a exagerat si ca el nu a spus niciodata ca ar fi vechi de 7000 de ani si nici ca se trimit in Ucraina pentru analize. Voi afla mai multe zilele urmatoare. Personal, dupa explicatiile pe care mi le-a dat, ii dau crezare. In legatura cu descoperirea de la Sibiu, nu cunosc mai multe detalii… Noapte buna!

Lasă un răspuns la sarbu tanase Anulează răspunsul

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii