Cunoaste lumea

Noutăți

DE NECREZUT – Într-un restaurant din Spania: “Nu vă faceți cruce, că îi deranjați pe musulmani!”

  •  
  •  
  •  

Notă introductivă: Acest articol a fost publicat pe 10 noiembrie, cu 3 zile înaintea atentatelor sângeroase de la Paris…
***

Este cutremurător până unde a ajuns aberația lui “politically correct” și discriminerea majorității! Astăzi, minoritățile, fie ele etnice, religioase sau sexuale au mai multe drepturi decât majoritățile. De ce? Pentru că această șmecherie perversă este un instrument eficient de a băga pumnul în gura adevărului, normalului, bunului simț…

Și pentru a vorbi despre lucruri concrete, vă expun o situație cu care s-a confruntat istoricul și scriitorul Vasile Lupașc chiar ieri (9 noiembrie), într-un restaurant din Spania. Plecat pe pământ iberic pentru a concura la Campionatul Mondial de Karate, unde a și redevenit campion mondial (despre această aventură voi vorbi într-un alt articol), Vasile Lupașc relatează pe pagina sa de Facebook o situație cu care s-a confruntat ieri, într-un restaurant spaniol. Iată ce scrie el:

“Într-un restaurant spaniol. Langă noi, un grup liniștit de emigranți musulmani. Înainte de fiecare masă îmi fac cruce. Discret. Abia văzut. E treaba, educația și credința mea. Chelnerul a observat și m-a rugat să nu se mai repete ca să nu-i deranjăm pe musulmani. I-am scris două cuvinte pe un șervețel și i-am spus sa caute pe google: Constantin Brâncoveanu.”***

Cum e posibil să se petreacă așa ceva într-o țară europeană creștină? Noi trebuie să ne adaptăm la cultura migranților sau ei trebuie să se adapteze la cultura europeană? Cât de docili și de spălați pe creier au devenit unii!…

Dincolo de reacția deosebit de inspirată a lui Vasile, nu putem să nu ne întrebăm, în contextul valului uriaș de migranți musulmani de astăzi, ce ne pregătesc indivizii care conduc Europa, încă creștină? Perversul Plan Kalergi, elaborat la începutul secolului trecut, pare să fie pus în aplicare în regim de urgență. Informați-vă!

Daniel Roxin
http://daniel-roxin.ro/

***
Domnitorul român Constantin Brâncoveanu a fost executat de turci, împreună cu întreaga sa familie, refuzând până în ultima clipă să renunțe la credința creștină. Pentru acest motiv, Biserica Ortodoxă Română l-a canonizat.

 

 


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

37 Comments on DE NECREZUT – Într-un restaurant din Spania: “Nu vă faceți cruce, că îi deranjați pe musulmani!”

  1. Asta e prosteala de cea mai joasa speta. Islamul nu are nici o problema cu crestinismul.Singura „acuzatie” adusa bisericii crestine este ca au modificat scrierile sfinte si indepartarea de la Cuvântul lui Dumnezeu.Si stim foarte bine ca asa este.Documenteaza-te, citeste Coranul. Acuzi o comunitate pentru ce a zis un ospatar care nici macar nu era musulman?!Iar fotografia de mai sus este in detrimentul tau,al articolului.Poate ca tu nu te-ai saturat de curvele dezbracate de pe strada, din televiziuni, ziare, etc., dar unii s-au saturat.Asta e cu adevarat planul Kalergi, prostituarea culturii europene, ridicarea la grad de virtutea a preacurviei, destrabalarii, fara valori morale. Cultura „europeana” se (s-a) distruge singura, evident impinsa de la spate de sionisti, liberalii homosexuali si depravati.Adu-ti aminte ca bunicile, strabunicile nostre se imbracau asemanator cu femeile musulmane, cu capul acoperit si haine lungi.Insa in numai 2-3 generatii, depravarea mainstream.

    • Sunt total de acord cu comentariul tau !!m-am saturat sa tot vad prezentat „bau-bau-ul ” islamic , cand pe noi din pct de vedere spiritual si nu numai , ne ameninta cu totul altii.

      • Si eu! Vreau sa-mi pun carpa pe cap si sa ma plimb toata ziua cu sotiile sotului meu la piatza si sa discutam ce sa mai facem sa fie el fericit!!!

        • :)))) super comentariu, bravo. Nu uita transpirate.

        • Pentru crestini Crucea este puterea vietii asupra mortii.

          Prin Cruce a fost rastignit Cuvantul cel Necreat prin care lumea a fost facuta, Mielul cel Neprihanit, Imparatul Imparatilor.
          Moartea a fost inghitita de biruinta Vietii, tocmai prin ceea ce dadea putere si mandrie mortii.

          Crestinii au devenit atei, si-au vandut spiritualitatea pentru materialismul stiintific. De aici vin multe nenorociri.
          Din cauza avorturilor si imoralitatii generalizate, Dumnezeu ingaduie ca biciul popoarelor necrestine sa ne pedepseasca, asa cum s-a intamplat si cu poporul evreu atunci cand si-au pierdut credinta si moralitatea.

          Ne-am obisnuit sa-i invinovatim pe altii pentru ce patim, totusi daca ne vedeam de moralitate si spiritualitate, nu am fi ajuns sa ne temem de cei lipsiti de Hristos, de Dragoste si de Viata.

          Musulmanii au facut un pas inapoi in credinta, acceptand ierarhia militara in religie/credinta. Liderii religiosi au si autoritate socio-economico-militara in Islam.

          Din nefericire multi musulmani practica pedofilia si violul asupra baietilor care nu au barba. Acest lucru pare incredibil, oare povestile cu Vlad Tepes or fi adevarate ?
          Si totusi s-a vazut recent ca imigrantii musulmani, agreseaza femei si violeaza baieti minori, deci varianta de pe internet a Coranului unde pedofilia este permisa, este adevarata.

          Islamul e o religie bazata pe ura, ierarhie militara, crima, tortura, viol, pedofilie. Toate aceste lucruri sunt puternic intiparite in modul de gandire al imigrantilor musulmani care si-au dat arama pe fata.

      • cum iti explici crimele pedofililor mahomedani impotriva crestinilor in Nigeria,Somalia, Egipt, Sudan,Turcia,statul islmaic…???

    • Traiesti in borcan. Plimba-te pe strazile din Luton si apoi scrie din nou.

    • mai Radu adevarul este cum spui tu, nu toti musulmani sunt teroristi dar toti teroristi sunt musulmani.

    • Tu esti fie PROSTIT de altii fie MUSULMAN. Imi vine sa iti spun niste vorbe dulci dar stiu ca de fapt ar trebui sa te compatimesc.

      Tu ai cumva habar de Biblie, de crestini? Okay, spui ca „Biserica” a schimbat scripturile (desi scripturile circulau deja intr-un spatiu mult prea vast pentru a fi modificate dar hai sa o las asa pentru argumentul tau)! Asta inseamna ca IISUS HRISTOS pregatea venirea lui MOHAMED. Mohamed, un nenorocit care a condus razboaie, a VIOLAT femei si s-a destrabalat? IISUS HRISTOS este „doar un profet” sub nivelul lui Mohamed desigur care este PECETEA PROFETILOR? Felicitari, ceva imi spune ca esti de aceeasi speta cu Mohamed, desigur el fiind OMUL PERFECT care trebuie IMITAT in toate cele inclusiv in modul in care folosea TOALETA. HA HA HA. Asta e tot ce pot spune.

    • Ce are Islamul cu crestinii (ateii, agnosticii, budistii, zoroastrienii, INSERT ce vrei aici)? NIMIC, DESIGUR… Toate atentatele teroriste petrecute pana acum sunt nerelevante. Ahh sunt facute de evreii aia care conduc lumea. Evreii aia care fac si dreg. Nu conteaza ca aia zbiara ca vitele ca vor SHARIA SI JIHAD, asta e doar o intamplare asa… De fapt chiar daca zbiara ca vor sa ne decapiteze de fapt nu ar face asta niciodata iar daca decapiteaza pe cineva este de fapt un evreu care a facut-o.

      islamul chiar e opera perfecta a Satanei.

  2. In numele respectului si al umanismului (nu sunt cele mai bune cuvinte, dar nu-mi trec acum prin cap), europenii se vor invata, treptat-treptat, cu interdictiile, devenind mai usor de controlat.
    E o presupunere, nu sustin ca e si corecta.

  3. Radu este adevarat ca s-au destrabalat europenii…dar nici pe mususlmani nu ai cum sa ii consideri normali…nu impui falsa lor religie cu forta…revenim la sistemele opresive?? Te inseli in ce priveste Coranul..in Coran musulmanii au schimbat invataturile religioase nu vice-versa…nu crestinii au schimbat scrierile sfinte ci musulmanii..ei il considera pe Hristos un profet nu un Dumnezeu..ca sa isi justifice alegerea lor „lumeasca” cu profetul lor..doar o simpla comparatie..profetul lor a avut 13 neveste (ceea ce inseamna curvie..) pe cand Hristos nu a fost casatorit niciodata…profetul lor nu a adus pe nimeni la viata! Isus a inviat pe multi pe vremea cand era OM pe pamant..deci cine sunt cei care umbla in bezna?? evident ca musulmani..dar asta este alegera lor..sunt liberi sa traiasca cum vror dar sa nu imi spui tu mie ca au astia vreun drept sa discute religie..ca sunt pe cai gresite…

  4. Radu de ce sari asa tare ca ars?! Esti cumva musulman si s-a atins o coarda sensibila?

    Hai ca totusi iti faci jocul si intru in dispua ta religioasa cu toate ca in articol NU despre asta era vorba. Era vorba de majoritatea care se supune de multe ori unei minoritati sau trebuie sa inghite mizeriile lor. In fine…sa revenim la subiect. ISLAMUL de care vorbesti tu, asa necitit cum pari sau diversionist (nu stiu care dintre ele) inseamna mot-a-mot SUPUNERE. Regula e clara si e prevazuta atat in Coran, cat si in Sira si Hadith. Musulmanii barbati se supun lui Allah, femeile lor se spun barbatilor iar restul kafirii (non-musulmanii) se supun musulmanilor. Restul e poveste si daca vrei discutam si de „povesti”. Vrei citate cu versete am si asa ceva. Deci prin urmare ISLAMUL prin definitie are ceva nu numai cu crestinismul dar cu toate celelalte religii.

    Apoi faci o afirmatie complet cretina. Presupunand ca textele bibilice au fost modificate…ceea ce este si cel mai plauzibil, sa consideri ca textele altor religii nu au putut fi modificate sub aceleasi asupicii e complet cretin. Oamenii au fost si exista in continuare, cu diferite scopuri, ambitii, obiective, meschinatati etc… si sunt prezenti peste tot. Uite de exemplu ce fac cretinii aia din ISIS in Palyrma, au distrust atatea temple si statui antice din patrimoniul UNESCO…au eradicat de pe fata pamantului practic acele edificii considerate de ei, blasfemitoare. Sa crezi ca islamul e pur si curat si neintinat de ambitiile oamenilor e comple cretinoid.

    Cu privire la ce se intampla in tarile vestice, da, tu pe undeva ai dreptate. E clar ca societatea sub liberalismul asta exagerat si policitally correct, a adus la multe devieri sociale. Numai in SUA, recent curtea suprema a legalizat casatoria intre gay. Da asa e! Dar astea sunt probleme acestei culturi pe care trebuie sa ni le rezolvam noi si numai noi. Nu avem nevoie de unii din afara sa vina sa ne arate noua calea si adevarul. Cui nu ii convine, si chiar nu mai suporta sa se duca in tarile alea din orientul mijlociu unde este interzis alcoolul si tigarile iar precurvirea este pedepsita prin omorare cu pietre in public. Distrugerea propriei noastre culturii vine cu complicitatea oamenilor politici de la varf si exact incapacitatea sau nedorinta de a ne respecta propriile traiditii, legi etc. Cum ar fi si gestul de a-ti face cruce inainte de a te apuca sa bagi in tine!?

  5. Cati ani ai tu mai Radule de stii ca bunicile pe vremuri umblau cu capul acoperit ca musulmanii,poate doar capul îmbrobodit nu si fața si apoi fiecare e liber sa faca ce vrea,în limita bunului simț bineînteles si chiar nu as permite cuiva sa ma forteze sa ma îmbrac,sa trec fortat la o alta religie sau sa-mi interzica sa ma închin altfel decat asa cum am fost botezat si nu sunt ei în masura sa stabileasca reguli în tara mea.De ce nu migreaza în Rusia ? le da el Putin numai drepturi musulmane ! Au gasit aici sat fara stapan ?

  6. Radu, Mai citeste o data! Tu nu ai inteles! Este vorba de prostia europenilor de a nu ii deranja pe musulmani! Articolul nu Este despre musulmani! Daca Tu, la tine Acasa, Te inchini la masa , iar eu, musafirul tau iti spun Sa nu Te Mai inchini ca ma deranjezi! Cum e?

  7. Ce vrobesti măi…iubitorule de musulmani!
    Când a modificat Biserica Cuvântul lui Dumnezeu?
    În Qoran se vorbeste că IISUS Hristos este CUVÂNTUL lui Dumnezeu!
    Si tot Qoranul spune că CUVÂNTUL este NEcreat!
    Ce treabă are imoralitatea europenilor cu SEMNUL Crucii pe care românii și-l fac la masa, înainte de a mânca? Fiindcă tot așa se închinau și străbunii noștri…de care ai amintit în comentariul tău!
    Musulmanii sunt NESIMȚIȚI în Europa! Așa cum în Orient nu occidentalii fac regulile orientalilor, tot așa ar trebui să facă și musulmanii în Europa!
    Când stai ÎN GAZDĂ la cineva nu tu îi faci regulile gazdei!
    Să vină în România și să încerce să vorbească despre Islam…și o să vadă ce o să le placă românilor…
    A fi civilizat înseamnă a RESPECTA pe fiecare om, cu personalitatea și credința lui, indiferent care este!
    Numai că musulmanii NU SPORTĂ CRUCEA și nu-i suportă pe Creștini, tocmai fiindcă sunt ADORATORII CRUCII și MĂRTURISITORII EI!
    Românii se pot socoti încă fericiți că trăiesc într-o țară CREȘTINĂ și că sunt LIBERI ca ÎN PACE să-și practice Credința în mod liber!

  8. Lasati pe Radu in pace ,.. e un turc musulman care are si el un cuptor de covrigi si crede ca musulmanii dau painea crestinilor! TOTI musulmanii sunt niste javre, eu cunosc un marocan, cica e prieten cu mine, iar cand i-am pus un video in care se scandau lozinci anti>crestine omul mi la tradus total aiurea … eu oricum stiam traducerea asa ca am stis rapid relatia cu ei! Musulmanii sunt cam asa cand e vorba de drepturi: noi musulmanii primii, a doua clasa de tot noi, alti musulmani sa fie a treia categorie in drepturi … iar celelalte drepturi sa le dam musulmanilor care au mai ramas!

  9. Comentaristii,lui peste prajit…cum puteti spune,ca,coranul zice adevarul si biblia o modificare crestina…coranul a aparut prin sec 5-6..influentat de biblie si de vechiul testament…sunt oameni recalcitranti si cu idei fixe…traiesc printre ei si nu se poate compara la toleranta crestina ,cu mintea ingusta islamica…du-te intr-un restaurant din arabia saudita si zi Tatal nostru …sa vedem ce se intampla….in schimb noi sa- i toleram.ca sunt machisti,xenofobi si niste coate goale increzute..romani de joasa speta…nu aveti nici un Dumnezeu…

  10. Julia Gillard este Doamna Prim-ministru a Australiei.
    Ea este, cu adevarat, «Doamna de fier» a tarii sale.
    Într-adevar, aceasta doamna nu trateaza problema în mod
    las… Australia spune NU. Pentru a doua oara!
    Doamna Prim-ministru a Australiei îsi reafirma punctul de
    vedere! Pentru aceasta femeie ar trebui sa se inventeze
    «Premiul Nobel pentru curaj». Niciodata asemenea cuvinte nu
    au fost rostite cu atâta claritate! Impactul ar putea fi
    fenomenal. Ei nu i-a fost frica sa ia o pozitie clara, probabil cu
    riscul vietii sale.
    Musulmanii care doresc sa traiasca sub legea islamica Sharia
    au fost «sfatuiti» sa paraseasca Australia. Guvernul a vizat
    radicalii pentru a contracara potentiale atacuri teroriste.
    În plus, doamna Gillard i-a înfuriat pe unii musulmani
    australieni spunând ca a sprijinit agentiile de informatii care
    monitorizeaza moscheile prezente pe solul tarii sale.
    Citam din discursul istoric al Doamnei Gillard:
    IMIGRAN4II TREBUIE SA SE ADAPTEZE. Este o problema de
    tip „TAKE IT OR LEAVE IT”. Am obosit ca aceasta natiune sa îsi
    faca atâtea griji daca nu cumva ofenseaza unele persoane
    venite aici recent, sau cultura lor…
    Cultura noastra s-a dezvoltat timp de peste doua secole,
    dupa atâtea zbateri, încercari si victorii ale milioanelor de
    barbati si femei care au cautat libertatea.
    Vorbim engleza, nu spaniola, libaneza, araba, chineza,
    japoneza, rusa sau alta limba. Deci, daca doriti sa faceti parte
    din societatea noastra, ÎNVATATI LIMBA NOASTRA!!
    Cei mai multi australienii cred în Dumnezeu. Nu este vorba
    despre «dreapta crestina» sau «presiuni politice», este o
    realitate faptul ca aceasta natiune a fost fondata de barbati
    crestini si femei cu principii crestine. Este, cu siguranta,
    adecvat de a afisa aceasta realitate pe peretii scolilor noastre!
    Dumnezeu va deranjeaza? Daca DA, va sugerez sa luati în
    considerare o alta parte a lumii pentru a trai acolo, pentru ca
    Dumnezeu este parte a culturii noastre.
    Acceptam convingerile voastre, fara întrebari. Tot ce va
    cerem este sa respectati convingerile noastre, sa traiti în pace
    si în armonie cu noi.
    Aceasta este tara noastra, pamântul nostru si stilul nostru
    de viata, de care va oferim posibilitatea de a va bucura. Dar,
    din momentul în care începeti sa va plângeti, sa gemeti si sa
    bombaniti despre steagul nostru, angajamentul nostru,
    convingerile noastre crestine, sau stilul nostru de viata, va
    încurajez sa profitati de o alta mare libertate australiana:
    «DREPTUL DE A PLECA». Daca nu sunteti fericiti aici, ei bine,
    plecati! Noi nu v-am fortat sa veniti! Ati venit de buna voie,
    atunci acceptati tara care v-a acceptat asa cum sunteti!

  11. Victoria Stefan // 10 noiembrie 2015 at 17:43 // Răspunde

    Despre Biblie si Coran
    Pentru cine este interesat

    http://www.islamland.com/rom/books/index

  12. Apropo de gay,toata lumea stie ca daca te duceai la turci si ma refer la barbati,nu se putea sa nu ti se faca o propunere indecenta din partea unui turcalete asa ca…cei mai curlangii sunt musulmanii. Dar dansurile din buric ale femeilor aproape goale,tot la musulmani,dragutii de ei… Iar cei mai mari fumatori de tutun tot ei sunt.Cand in Europa nici nu se stia ce este tutunul,ei trageau tare la narghilea.Sunt si musulmani care vor sa traiasca in pace si nu vor sa deranjeze pe nimeni.Dar prea putini…Guvernul Roman a inaintat propunerea ca familia care va ospita un migrant musulman va primi lunar 500 euro.Ma intreb,dupa o luna de zile,cine vor iesi pe usa din fata a casei,doi crstini sau doi musulmani? Ce credeti?

  13. Ciudat cum un comentariu despre musulmani aduce in evidenta urmatoarele : baticuri pe fata, vorbe de terorism si ura, ucideri, razboi si homosexualitate. E adevarat ca unele cuvinte din biblie au fost schimbate sa poata fi intelese de oamenii actuali. Adevaratul sens nu este inteles in cuvinte ci cu ajutorul Duhului Sfant. A fost scris ca oricare aduce o noua evenghelie chiar sa fie si un sfant, acela minte. A fost scris clar la vorbele Mantuitorului nostru : nu vedeti pe diavol, se deghizeaza in inger de lumina. Iisus fiind Dumnezeu, la spusele sale a dat ordin la toti ingerii din ceruri, care cand se coboara cu adevarat sau apar intr-o viziune sau un vis sa nu fie ingeri in forma lor de lumina. Falsu profet Mohamad a vorbit 400 de ani mai tarziu chiar cu un inger de lumina. Religia voastra este falsa in totalitate, de a fost sau nu pastrate cuvintele in integritate, qur-anul fiind studiat de teologi care sustin ca acele cuvinte sunt ale diavolului. La fel cuvantul Mantuitorului nostru este scris ca este o sabie. Deci un cuvant fiind sabie ar insemna ca ataca la inima si provoaca o reactie neplacuta, nicidecum precum ziceti voi, cuvantul Lui Dumnezeu sa fie protejat de o sabie. Biblia este infailibila datorita cuvintelor ce transmit mesajul nemuritor. Voi ne acuzati cu urmatoarele : sange varsat de catre catolici, schimbare de cuvinte si crimele facute in numele religiei. In primul rand, trebuie sa fie inteles faptul ca cruciatii , catolicii cu papa sunt acei ce au facut crime. Ei nu au legatura cu Mantuitorul, pentru ca sunt jurati. Iar EL a zis sa nu jurati pe nimic. Voi la fel cu mana pe qur-an. Iar voi va rugati in public sa va fie vazuta credinta. Cand noua ne-a spus sa nu facem asa deoarece paganii fac asta, vreti nu vreti sunteti pagani si continuati cu obiceiurile pagane inainte de falsul vostru profet. Sunteti o alta evanghelie, faceti parte din minciuna, trageti oameni in jos si la fel ca evreii pe care tot globul ii uraste nu aveti deocamdata nici o legatura cu Dumnezeu. Evreii au pierdut cand au cerut uciderea Lui. Iar voi ati pierdut datorita faptului ca idolizati un pedofil razboinic. In istoria noastra de peste 10 mii de ani nu a existat sex intre adulti si minori, iar voi ziceti ca asa erau timpurile cand in adevar niciodata nu a existat un timp cand poate cineva sa batjocoreasca inocenta unui copil. Pentru asta sunteti purtati acum si vai de capul vostru si celor ce va urmeaza ca direct in iad va duce. Mila imi este de romanii ce sunt musulmani. Neascultarea voastra va face pierduti iar ceea ce protejati risca sa va doboare intr-o buna zi.

  14. Sa locuiti intr o tara nordica unde sunt deja asimilati de musulmani,se preconizeaza ca in doua,trei sute de ani nordul Europei va fi unul islamic.
    Eu ii vad cum se comporta aici in nord,sunt foarte impertinenti si striga doar discriminare si drepturi. Sa strigam noi romani asta in tarile nordice))))ilar nu? Am avut odata la scoala unul( majoritari erau musulmani),vorbea doar despre asta discriminare si drepturi,era un tip mai coleric,dar majoritatea aveau aceeasi parere despre europeni ca ii tratam urat. Sau sa ii auzi cand aud de Romania,aaa,tara aia groaznic de saraca unde inca mergeti cu cai si magari pe strada.Ilar cine vine sa ne vorbeasca Romnania.

    • 200-300 de ani ? Hmmm …Sunteţi extrem de ..Optimist !
      Nişte simple calcule ne DEMONSTREAZĂ că în ritmul actual propus şi înfăptuit de Noua Ordine Mondială, Islamizarea Nordului Europei, a Vestului în general se va produce în maxim 2 generaţii !!! Adică în vreo doar 40-50 de ani ! Calculaţi şi vă veţi convinge…

  15. Victoria Stefan // 11 noiembrie 2015 at 13:38 // Răspunde

    Fara sa pun la indoiala desigur buna intentie a celor in cauza…aceasta povestioara mi se pare sau cusuta cu ata alba sau neverosimila…In primul rand, musulmanii nu au voie sa intervina in crezul unui popor…Noi avem dreptul doar sa transmitem mesajul Islamului, Apoi…oare chelnerului nu I-a fost frica pentru slujba lui in situatia in care clientul face plangere la seful localului? In Spania de foarta multa vreme emigreaza musulmani din Africa de Nord..deci nu este o noutate …ca de ex in Romania..Apoi ..in articol nu se spune ca ”un musulman s-a suparat”…se spune:” Chelnerul a observat și m-a rugat să nu se mai repete ca să nu-i deranjăm pe musulmani. ”-situatie greu de crezut in Spania ..cu tot trecutul ei …glorios!
    Poate unii asa ..mai spun povestioare..ca sa trezeasca niste simturi adormite..DAR NU TREZESC DECAT URA!!!Le doresc sa aiba parte in conformitate cu intentiile lor!!Amin!
    Istoria nationala desigur pentru noi ramane istoria nationala! Dar pe de alta parte noi musulmanii romani SUNTEM si VOM FACE PARTE din poporul roman chiar daca unora le convine sau nu!
    Si nu ne vom impune religia noastra altora pentru ca este interzis in Islam!Pentru toata lumea este un loc pe acest Pamant!
    Tragedia de la clubul Colectiv nu a fost cauzata de musulmani de exemplu…Nenorociri se intampla tot timpul..De ce unii ii fac pe musulmani Bau-Bau-ul de rigoare?? Tragedia de la 11 septembrie …a fost cauzata de musulmani??? de ex…
    Deschdeti la capitolul crime in Romania la you tube…traffic de carne vie…si alte tragedii….
    Faceti caz de religie..IN CE URMEAZA CRESTINII ASTAZI PE ISUS CRISTOS PACE ASUPRA LUI???
    IN APROAPE NIMIC!!!
    Si daca a scris pe servetel Constantin Brancoveanu,numele marelui voievod al nostru DE CE NU A SCRIS CINE A FOST CAUZA TRAGEDIEI ???De ce nu a scris ca cei din carnea sangele si religia lui L-AU VANDUT!!!!
    Deci….totul este relativ in aceasta lume!!
    Doar UNICUL DUMNEZEU este NESCHIMBATOR SI VESNIC!!!

    • Doamna, se vede ca nu ati inteles mesajul articolului. Pe romaneste si simplu: lumea sa fereste in tarile vestice sa deranjeze credinta unei minoritati in defavoare credintei majoritatii. Ceea ce este absolut anormal. Si atata timp cat in Rotherdam s-a interzis servirea carnii de porc intr-o scoala pe motiv de a nu crea disensiuni cu minoritatea musulmana, cred si ca respectivul chelner a fost speriat sa nu cumva sa se lezeze in vreun fel credinta musulmanilor de la masa alaturata. Ia mai uitati-va dumneavoastra si la documentarul lui Mawyer sa vedem ce aveti de spus cu privire la modul in care musulmanii din Londra inteleg sa aplice Sharia in zonele louite de ei, iar tu, ca cetatean englez, trebuie sa respecti aceleasi reguli desi nu ai nicio legatura cu ele, fiind crestin, doar pentru ca locuiesti sau treci prin zonele respective. Daca toate chestiile astea vi se par normale, atunci aveti o reala problema raportat la democratie si la lumea civilizata.

      • Si chiar nu va intereseaza cum il urmam noi, crestinii, pe Iisus Hristos, avand in vedere ca sunteti musulmna,a La fel cum nu ma intereseaza pe mine cum il urmati pe Mahomed. Fiecare sa-si vada de treaba lui si sa-l lase si pe celalat sa traiasca. Iar poate multi dintre noi suntem atei. Sper ca nu le interziceti unora sa fie atei. Pentru ca atunci problema dumneavoastra este uriasa. Mai mult, s-ar putea ca lcoul dumneavoastra sa nu fie in Europa, ci in Orientul Mijlociu. Cred ca este de datoria mea, ca cetatean european, sa refuz ca Europa sa devina ceea ce a devenit Orientul Mijlociu dupa venirea lui Mahomed. O zona plina de creativitate, oameni de stiinta etc. a ajuns polul intunecat al omenirii. Sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva.

  16. Romanii au fost si sunt foarte toleranti. Dar nu pot sa accept ca cineva (in afara de stat) sa-mi impuna reguli comportamentale, altele decat cele stipulate prin legile statului in care traiesc. Cui nu ii convine poate sa plece in tara care ii accepta convingerile. Aici traim dupa regulile transmise din mosi-stramosi. In casa mea nu pot sa ma las umilit de nimeni, chiar daca prin asta as putea fi catalogat ca extremist!

  17. Si uite cum ne certam si ne contrazicem …cand de fapt nu exista nimik …iar noi ne scoatem ochii intre noi ………………………..

  18. Victoria Stefan // 12 noiembrie 2015 at 14:16 // Răspunde

    inderjoschi
    Este dreptul dvs.Din pacate cred ca este vorba de manipulare…Povestioara mi se pare neverosimila ..cum sunt multe pe internet..Spaniolii sunt un popor mandru..de istoria lor…chiar daca a fost uneori foarte sangeroasa! Nu-l vad pe acel chelner facand asta…Dar astea sunt supozitii..n-am fost desigur de fata!Dupa cum spuneam..musulmanii NU AU VOIE sa-si impuna religia!!Chiar daca vedeti filme pe you tube! Aceia NU REPREZINTA Islamul ! In rest,DOAMNE AJUTA LA TOATA LUMEA!

  19. Victoria Stefan // 12 noiembrie 2015 at 14:20 // Răspunde

    Si eu cred in unele conspiratii …Dar mai cred ca Allah(Dumnezeu) Preainaltul si Preaputernicul este de fata la ceea ce fac toti oamenii! Cei care raspandesc RAU si fac RAU vor avea parte de el! Iar cei care raspandesc BINE si fac BINE vor avea parte de el! Poate nu neaparat in aceasta lume! Dar in Viata Vesnica cu siguranta! Asta este convingerea mea!

  20. orice prost poate sa stie,scopul e sa intelegi.lectura ziarelor a facut sa creasca si numarul prostilor.

  21. Dragi mei dc va certati? Fiecare isi apara credinta crestinii spun ca ei detin adevarata credinta musulmanii sustin ca ei detin adevarul va acuzati uní PE altii fara sa realizati ca sunteti dusi de nas toti orice religie a suferit modificari datorita dorintei de putere crestinilor spuneti..Isus este Dmnz..apoi tot voi spuneti ca Dmnz Isus si Sf Duh sunt 3 in 1..CE este Dmnz capuchino ??ori e unu ori trei? Si asa spusa Sf treime ñu e de la Dmnz vreti sa stiti un CE an au fost introduse in biblie? In anul 301 Neeca si 381 Constantinopol cititi isoria si veti gasi aceste date. Musulmanilor Coranul ñu prea se poste intelege si se cam contrazice sing exmp ar fi multe de scris..apoi se repeta la nesfarsit ca o banda rulanta are 114 surah fiecare cu un anumit nr de versete evidente insirate in ordine descrescatoare .odata ne indeamna sa nu ne razboim cu CEI adepti ale scripturilor torrah si evanghelie..dar apio incita la ai nimici un mod crud pana nu ramane unu .femeia are drepturi…are dar depinde de sotul ei sa nu uitam de radicali si fundamentalisti care poate justifica crima viol si violenta domestica cu verseturile DIN Corán.apoi da nu uitam de legea sharia care din pacate este creata tot PE baza Coranului .ador la voi cum va rugati si cat respectati PE Dmnz. Allah .daca Isus nu a murit PE cruce si nici nu este fiul luí Dmnz..dc el este viu in ceruri?dc il asteptati sa vina PE pamant in ziua apocalipsei? Evrei nu l au omorat PE Isus are dreptate Coranul cand sustine asta..dar a uitat da specifice ca de fapt crestinii su cerut sacrificiul luí ..Dragi mei crestini Isus a facut muuulte minuni doar prin puterea CE o primea de la tatal Creator ..Tata Fiu nu e legatura PE care voi o adorati El a fost uman si divina DIN acelasi motivo..s a nascut DIN fecioara.inainte de orice miracol privea catre cer cu manutele ridicate precum musulmanii apoi binecuvanta persoanele ori mancarea .pildele luí Isus en vorbeste clar de existenta unui Singur Dmnz.fiecare credem in Dmnz prin diferite misloace dar scopul e acelasi.Isus ñu a avut sotii Mohamed o granada…asa este dar singuri va dati raspunsul la aceasta acuzatie..Isus divina..Mohamed pamantean.sa ne amintim de restul profetilor care au fost PE pamant si au avut viata ca al luí Mohamed.multe sotii razboaie relatii cu sclavele DIN propietatea lor pt a avea urmasi si etc.Aisha marea pbm a occidentalilor…dragii mei Lot a fost ademenit de propiile luí fice care au intretinut relatii fiind refugiati in munte ele preocupate ca neamul nu merge mai departe ca ele nu aveau barbatii cu ele..PE timpurile acelea asa era procedura.Isaac a luat o PE verisoara da Rebeca copilul mai mic Iacob care mai apoi s a numit Israel a luat PE cele doua surori verisoarele DIN partes fratelui mamei sale..fetitele erau date in casatorie de mici si pt Aliante si DIN lipsa de hrana consumarea matrimoniala are loc cand fata ajunge la pubertate si menstruatie acum depinde de cat de dezvoltata e fata..eu am avut menstruatie la 14 ani un timp CE toate colegele melé deja de la 9..10 ani stia si cu CE se mananca prezervativul….ar fi muult mai multe de spus pro si contra despre ambele religii dar e muult de scris. Eu am 27 de ani nascuta crescuta intr o fam de ortodoxi eu am crezut orbeste in religia mea si am urmat traditiile familiei melé inclusiv am cantat in corul biserici de paste.in urma cu un an dupa CE am vazut atata ura intre noi si musulmani am citit si coranul un mare parte nu imi place nu sunt de acord cu unele lucruri iar despre biblia mea mult iubita am descoperit minciuna Sf Treimi asa ca e greu sa sti cat adevar exista in fiecare carte Sf

  22. Aropo de comentariul chelnerului eu cred ca luí saracutu ii era frica de acei musulmani si a vb in numele lor in lipsa de constiinta PE musulmani buni care stiu si inteleg coranul in partea luí religios si nu política..at el nu va avea treaba cu tn ca bei pana cazi jos ori ca te inchini ori ca faci CE vrei cu viata ta.Coranul este si política ñu doar religie e greu de inteles iar radicali comit nelegiuri in num religiei ..Musulmani buni ar trebui sa manifesté proteste contra teroristilor ca sa vada si occidentu ca ñu toti musulmani sunt teroristi ca nu toti teroristii sunt musulmani ..arabii nu sunt toti musulmani .Islam= supunere.musulmán= CEI supusi luí Allah.sunt arabi catolici si crestini.iar DIN CEI supusi luí Allah se razboiesc ptc vor sa domine tot da faca un calif dar nu vor reusi …sper. ..am mai citit si mitul celor 72 de fecioare in paradis..evident asta e o minciuna gogonata li se promite sotie neprihanita neatinsa virgina darr indemnu lui Allah este..intrati PE poarta raiului cu sotiile voastre..daca sotia ta e jos la aghiuta..at primesti sotie cu ochii frumosi si pura ñu traiesti in desfrau sex si bautura la greu…asta e mana masa mediei au ei ciudateniile lor in Corán..dar nici chiar asa.si noi in vechiul testament avem destule ciudatenii.dar voi va scuzati spunant ca Isus a anulat legea luí Moisés…va rog frumos..Dmnz se schimba dupa cum bate vantu?? Dc a condus mi de generatii dupa acea lege apoi spune..AIA nu maí e valabila…inchinativa la icoane la Fecioara Maria cu Isus in brate asta e ídolo..asemuitii divinitata Unicului creator si imi e greu sa cred ca e lucru iubitde Tatal Creator.credeti un Isus da ñu va inchinati Luí si ñu maí spuneti doi s au trei…

  23. Ana-Maria S // 25 iulie 2016 at 1:01 // Răspunde

    MOTTO : „Pentru lichidarea unui popor se începe prin a-i „altera”, a-i sterge memoria: îi distrugi cartile, cultura, religia, istoria si apoi altcineva îi va scrie alte carti, îi va da alta religie, alta cultura, îi va inventa o alta istorie (de origine latina ori slavica, dupa momentul politic). Între timp, poporul începe sa uite ceea ce este sau ceea ce a fost, iar cei din jur îl vor uita si mai repede; limba nu va mai fi decât un simplu element de folclor care, mai devreme sau mai târziu va muri de moarte naturala. Noile forme „istorice” vor aduce elemente si simboluri noi de adoratie care le vor îndeparta pe cele vechi. Din vechiul start spiritual vor ramâne undeva, la un etaj inferior al cunoasterii, numai câteva cuvinte, expresii, traditii, impresii, fragmente, nume de localitati, munti si ape, fara un înteles aparent. Formele vechi care cândva au ocupat valenta transcedentalului vor fi deplasate de formele noi care vor dicta componenta si functia” noului popor” asa cum s-a întâmplat cu noi! „

Lasă un răspuns la Radu-musulman Anulează răspunsul

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii