Si cand ma gandesc ca la ora de geografie cand am adus vorba de asta ni s-a spus ,,Da… era si pe la noi o populatie… dar eu ma refer la o cultura adevarata ca cea din Mesopotamia cu legi scrise si orase.” -Incercand bineinteles sa spun despre casele, ceramica si tablitele gasite ,,N-avem timp ,trecem mai departe”
Până la urmă se va ajunge la paradoxala situaţie, când copiii îi vor învăţa pe profesori adevărul. Copiii încă nu au creierii spălaţi. Ei au multă curiozitate, îşi pun întrebări şi fac lucrul cel mai importsnt din lume: încearcă să gândească lumea din nou. Pe când mulţi profesori rămân până la moarte robii manualelor. Nu mai gândesc nimic cu propria minte. Vai de elevii care au asemenea profesori. Cum a zis un copil de diamant: sunt ei înşişi nefericiţi şi transmit această nefericire şi elevilor.
Si cand ma gandesc ca la ora de geografie cand am adus vorba de asta ni s-a spus ,,Da… era si pe la noi o populatie… dar eu ma refer la o cultura adevarata ca cea din Mesopotamia cu legi scrise si orase.” -Incercand bineinteles sa spun despre casele, ceramica si tablitele gasite ,,N-avem timp ,trecem mai departe”
Până la urmă se va ajunge la paradoxala situaţie, când copiii îi vor învăţa pe profesori adevărul. Copiii încă nu au creierii spălaţi. Ei au multă curiozitate, îşi pun întrebări şi fac lucrul cel mai importsnt din lume: încearcă să gândească lumea din nou. Pe când mulţi profesori rămân până la moarte robii manualelor. Nu mai gândesc nimic cu propria minte. Vai de elevii care au asemenea profesori. Cum a zis un copil de diamant: sunt ei înşişi nefericiţi şi transmit această nefericire şi elevilor.
,,Copilul este tatăl adultului” (Sigmund Freud)
http://www.garbo.ro/articol/Cultura/19436/copil-de-diamant-din-romania.html