Studiul care desființează tot ce știi despre influenceri: de unde își ia informațiile generația Z…

Un nou studiu atrage atenția asupra unei situații neobișnuite legată de membrii generației Z, născuți între 1995 și 2010. Aceștia se pare că sunt mai imuni la influenceri decât ai crede.
O analiză publicată de La Stampa schimbă tot ce știam despre membrii generației Z. Aceștia sunt amabili, informați și capabili să folosească internetul pentru a manifesta empatie cu oamenii dragi din anturaj.
Deși sunt avizi utilizatori ai rețelelor de socializare, nu au nevoie de influenceri pentru a ști ce să cumpere sau spre ce servicii să se orienteze. Doar 17% dintre participanții la studiu au încredere în influenceri.
Generația Z mai este supranumită Digitalii, pentru că în cea mai mare parte a vieții lor, tinerii cu pricina au avut acces la internet, telefoane inteligente, streaming. Ei reprezintă prima generație ”conectată permanent la internet”.
Se pare însă că accesul la internet nu i-a alienat de familie, cum ai fi poate tentat să crezi.
Mai mult: Playtech
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu