Noutăți

Semne VIZIBILE IMEDIAT ale deficitului de vitamine. Le-ai observat la cei din jur sau la propria persoană?

Deficiențele vitaminice sunt mai frecvente decât s-ar putea crede. Ele pot cauza probleme grave de sănătate și pot duce chiar la un sfârșit subit al vieții, pe fondul unor probleme vechi de sănătate. Peste un miliard de oameni din întreaga lume prezintă un deficit de vitamina D. Problema este atât de răspândită încât a luat dimensiuni epidemice. La rându-i, deficitul de vitamină A face ravagii, mai frecvent decât s-ar crede. Atunci când organismul tău nu dispune de vitamine și alte substanțe nutritive necesare, fiecare parte a corpului poate avea de suferit. Sistemul imunitar poate deveni slab, apărând o mulțime de probleme de sănătate. O simplă privire în oglindă te poate avertiza cu privire la serioase carențe vitaminice!

c

Ochii umflați, dimineața, la trezire

Ochii umflați pot indica, de multe ori, ca nu ai dormit suficient, dar pot fi, de asemenea, și semnul unui nivel scăzut al iodului în organism. Ar trebui să consumi: fructe de merișor, produse obținute din alge, cartofi, căpșuni, fasole navy.

Ești extrem de palid(ă)…

În cazul în care pielea ta a devenit deosebit de palidă, în afară de o absorbție deficitară a fierului, ar putea fi implicată și o carență de vitamina B12. În cazul în care organismul nu dispune de suficientă vitamină B12, apare, frecvent, o persistentă senzație de oboseală. Ar trebui să consumi: somon, cereale fortificate, iaurt și brânzeturi. Dacă ești vegan(ă), ar trebui să recurgi la suplimentele cu B12.

q

Părul tău e foarte uscat

Ai părul foarte uscat și fragil în ultimul timp? S-a format, subit, o mare cantitate de mătreață, la nivelul scalpului? Acestea ar putea fi semnele unei lipse de vitamina B7. Acest deficit poate fi rezultatul folosirii antibioticelor. Ar fi bine să consumi: migdale, nuci, ouă, legume și cereale integrale.

rr

Buze foarte palide

Buzele palide pot fi un semn al carenței de fier. O deficiență de fier poate determina o slăbire periculoasă a forței de reacție a sistemului imunitar. Dacă suferi cam prea des de boli infecțioase, ar putea fi implicată o lipsă de fier organic, în alimentație. Ar fi bine să consumi: fructe de mare, fasole, legume cu frunze de culoare verde închis, urzici (că tot e sezonul lor!), cereale, alimente fortificate cu fier.

a

Sângerări gingivale

Sângerările de la nivelul gingiilor ar putea indica o lipsă de vitamina C în organism. În lipsa vitaminei C, sistemul imunitar poate deveni extrem de slab. De asemenea, pot surveni dureri musculare și probleme cu gingiile, ajungându-se, în cazuri extreme, la pierderea danturii. Ar trebui să consumi: pătrunjel, citrice, mere, coacăze, varză. Atenție! Vitamina C se distruge prin fierbere. Consumă zilnic fructe și legume crude!

1

Text: Tomi Tohaneanu

Sursă: www.davidwolfe.com


Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

1 Comment on Semne VIZIBILE IMEDIAT ale deficitului de vitamine. Le-ai observat la cei din jur sau la propria persoană?

  1. Nu prezint nici o simptoma din toate acestea…

    De ce???

    :))))

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii