Noutăți

Magazin virtual deschis într-o stație de metrou. Clienții scanează produsele de pe rafturile cu… fotografii, iar un curier le livrează acasă

Un mare lanț de magazine sud-coreean a deschis ceea ce pare a fi un magazin virtual în mediul offline, de unde clienții își pot doar alege produsele, pe baza unor imagini de prezentare, urmând ca ulterior acestea să ajungă în format fizic la ei acasă. Orientat către utilizatorii de smartphone-uri, cumpărătorii nu trebuie decât să scaneze coduri de bare ale produselor afișate într-o stație de metrou din Seul.

Retailerul Homeplus, cel de-al doilea lanț de magazine din Coreea de Sud, oferă peste 500 de articole, inclusiv produse alimentare sau electronice în mod virtual, în cadrul magazinul de prezentare din stația Seolleung, din sudul orașului. Spre deosebire de magazinele obișnuite unde oamenii se plimbă printre rafturi și își pun în coș tot ce îi interesează, aici rafturile conțin imagini de produse pe care oamenii le pot scana cu ajutorul telefonului mobil și pot solicita să le fie expediate într-o anumită zi și la o anumită oră, la adresa de domiciliu.

“Plasați o comandă când mergeți la lucru dimineața și veți găsi articolele livrate la dumneavoastră acasă seara, când vă întoarceți de la job. Este un serviciu foarte simplu și vine în sprijinul oamenilor”, a declarat purtătoarea de cuvânt a Homeplus.

virtual-store-12[5] virtual-store-11[6] virtual-store-6[2] virtual-store-5[2] virtual-store-4[2] virtual-store-1[2]

sursa: https://www.tescoplc.com/news/news-releases/2011/tesco-opens-worlds-first-virtual-store/


Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii