Cunoaste lumea

Noutăți

Autobuzele turceşti cumpărate de Firea sunt pline de neconformităţi. Iată 5 dintre dintre ele:

  •  
  •  
  •  

Promotor.ro: Companiile Mercedes şi  au contestat licitaţia Primăriei Generale pentru achiziţionarea a 400 de autobuze, în urma căreia a fost declarată câştigătoare compania turcească Otokar. Gabriela Firea declară că trebuie schimbată legislaţia achiziţiilor publice. Ce acuză Mercedes. De ce este neconformă oferta Otokar:

  • unităţile din gama de 10 metri şi 18 metri lungime au cu până la 30 de centimetri mai mult decât maximul admis
  • autobuzele M3 nu sunt omologate CE pentru lungimile maxime admise
  • uşile se deschid cu 10 centimetri mai puţin decât minimul cerut
  • unitatea care asigură service-ul nu este autorizată pentru clasa M3. Autobuzele nici nu încap în service căci lăţimea uşilor este mai mică decât cea a autobuzului. Lifturile de ridicare au o putere de doar 3 tone faţă de cele 11 tone ale unui autobuz
  • autobuzele nu sunt certificate CEE ONU R66 privind rezistenţa în trafic la şocuri şi vibraţii, scrie Digi24

Nemulţumiţi de rezultatul licitaţiei, reprezentanţii Mercedes şi Karsan au depus o contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC). La licitaţia organizată de PMB s-a stabilit că turcii de la asocierea Otokar Europe S.A. – Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş. vor livra către RATB 400 de autobuze Euro 6. Preţul unui autobuz va fi de 250.000 de euro plus TVA.

Sursa: Promotor.ro
Îți recomandăm să citești și aceste două articole:
1. Autobuzul românesc făcut lângă Bucureşti, pe care nu îl vrea nimeni. Are motor Mercedes și costă cu 40.000 de euro mai puțin decât cele din import
2. De ce nu avem asa ceva prin orașele din România? Autobuz produs la Brașov, dorit DOAR în afara țării!


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

1 Comment on Autobuzele turceşti cumpărate de Firea sunt pline de neconformităţi. Iată 5 dintre dintre ele:

  1. Aia cu service-ul e o prostie! Cine e tîmpit să creadă că sute de autobuze vor fi duse periodic într-un service pentru revizii periodice și reparații, cîtă vreme RATB are o ateliere proprii cu dotarea necesară și personal calificat? În mod cert contractul prevede ca toate lucrările necesare să fie făcute cu personalul propriu, in atelierele proprii, eventual sub supravegherea sau îndrumarea unui delegat al furnizorului și cu SDV-istica necesară asigurată de furnizor. Doar eventualele lucrări mai complexe în perioada de garanție ar putea fi preluate de furnizor si trimise spre rezolvare fabricantului. Iar Mercedes ar fi bine să lase ciocul mai mic, că pe unde au trecut nemții au lăsat numai escrocherii în urmă. Și ei (http://incont.stirileprotv.ro/auto/daimler-a-dat-mita-si-in-romania-pentru-a-vinde-mercedes-uri.html) și VW…

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii