Cunoaste lumea

Noutăți

•

În timp ce omenirea, sau mai bine zis oamenii de știință încearcă să găsească tot felul de soluții pentru ca într-o bună zi Marte să se transforme într-o planetă propice susținerii vieții, fostul cercetător al celor de la NASA, Gilbert Levin, susține că există dovezi ale prezenței vieții pe planeta roșie încă din 1976.

Planeta Marte a fascinat omenirea timp de secole. Într-un articol publicat în anul 2003 de către cei de la nationalgeographic.com, acest Gilbert Levin, care a lucrat în cadrul misiunii Viking a celor de la NASA, a cărui scop a fost acela de a observa dacă există viață microbiană pe teritoriul marțian acesta a spus: „Am obținut date pozitive. Am dovedit existența unei vieți microbiene în solul planetei Marte”.

marte

În cadrul misiunii de acum mai bine de 49 de ani, doua module au ateriza pe suprafața planetei Marte și au colectat mai multe probe de sol din diferite zone ale planetei. În ciuda faptului că probele au fost recoltate din zone aflate la aproximativ 4 000 de mile distanță, mostrele arată caracteristici asemănătoare cu cele ale solului din California, Alaska sau orice alt colț al Terrei. Altfel spus, organisme microscopice, bacteriile care se regăsesc în solul terestru și au dus la evoluția vieții pe această planetă exista și pe solul de pe Marte.

NASA a văzut aceste date diferit. Alte echipe de cercetători au analizat probele și au contestat descoperirea inițială a lui Levin. Ulterior, agenția spațială a concluzionat că Marte este o planetă moartă !

În timpul misiunii Viking, Levin a fost responsabil de detectarea vieții pe Marte, proiect cunoscut sub numele de „Labeled Release”. Acesta împreună cu echipa sa au cercetat nouă probe de sol marțian. Controversele cu privire la această descoperire continuă și astăzi, Levin acuzând agenția americană de faptul că nu face altceva decât să ascundă adevărul și să manipuleze opinia publică după propriile sale interese financiare.

sursa: .nationalgeographic.com/

sursa: http://www.gillevin.com/

sursa: http://www.space.news/2015-10-07-nasa-covers-up-proof-of-life-on-mars-in-1976.html

traducere și adaptare: Radu Ungureanu

Cunoaşte Lumea --> Prima pagină

•

1 Comment on Ascunde NASA dovada existenței vieții microbiene pe Marte încă din 1976? Ce susțin cercetătorii care au lucrat la programul spațial Viking

1. Da, a fost un mic scandal!A fost de fapt o neintelegere,,eu finantez,tu aduci microbi”!Cei responsabili au fost acuzati ca au masluit probele sau cel putin,contaminat.Sa luam cazul apei,distilate si deionizate.Daca introduci un mormoloc in aceaste apa,cobilteste instantaneu;mai mult,citeva zile nu va fi nici o forma de viata in ea.Lasata in contact cu aerul,dupa citeva zile,apar forme de viata microbiene.La fel se putea intimpla si cu solul.Cimpul magnetic al Terei, nu ne apara doar de radiatii,pastreaza si atmosfera,desi sunt pierderi;particule cu suficienta energie pentru a evada!Cu alte cuvinte:planetele sunt pregatite sa primeasca viata pur si simplu.Nu le formam noi!Totusi exista o doza de intimplare….

Adauga un comentariu

Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!

*