Visele ajung la locul de muncă și pot fi canalizate pentru productivitate

Înainte de a merge la serviciu în fiecare zi, majoritatea oamenilor și-au petrecut noaptea visând. Studiile arată că, în orice dimineață, aproximativ 40% din populația activă își amintește visele.
O nouă cercetare de la Universitatea Notre Dame arată că atunci când visele sunt amintite pentru prima dată, oamenii fac adesea conexiuni între visele și viețile lor, iar conexiunile pe care le trag modifică modul în care gândesc, simt și acționează la locul de muncă.
Un material detaliat va apărea în Academy of Management Journal semnat de Casher Belinda, profesor asistent de management la Mendoza College of Business din Notre Dame, și Michael Christian de la Universitatea din Carolina de Nord din Chapel Hill.
„Asemenea epifaniei, am descoperit că conectarea punctelor dintre vise și realitate dă naștere la uimire – o emoție care stârnește tendința de a ne gândi la noi înșine și la experiențele noastre în marea schemă a lucrurilor”, a spus Belinda, care este specializată în comportament organizațional, în special emoțiile, comunicarea interpersonală și relațiile apropiate în organizații.
„Acest lucru face ca factorii de stres la locul de muncă să pară mai puțin descurajanți, sporind rezistența și productivitatea pe parcursul zilei de lucru.”
Dispozitivele de urmărire a somnului care arată când și cât timp petreci în somn REM pot ajuta la îmbunătățirea programelor de somn pentru a crește șansele de a avea vise uimitoare.
Atât pentru manageri, cât și pentru angajați, Belinda sugerează promovarea „experienței de uimire” la locul de muncă.
În plus față de vise, alți elicitori includ natura, arta, muzica și expunerea la lideri seniori, toate acestea putând crește productivitatea la locul de muncă.
Material furnizat de Universitatea Notre Dame
Original scris de Shannon Roddel
Foto burst shopify Rahul Pandit
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu