Utilizarea avatarurilor în afaceri

În acest context, avatarurile sunt de obicei reprezentări ale oamenilor, generate de computer.
Profesorul asociat UTA Fred Miao spune că pot umple golul de asistență interactivă pe care o consideră majoritatea cumpărătorilor.
„Un sondaj Accenture al cumpărătorilor online arată că 62% nu și-au finalizat niciodată achizițiile, deoarece nu a existat niciun serviciu sau asistență în timp real pentru clienți.
Acel sondaj Accenture arată, de asemenea, că 90% dintre acești cumpărători doreau un fel de asistență interactivă în timpul procesului de cumpărături”, a spus Miao, membru al facultății John Merrill, dotat cu profesori în vânzări consultative în Colegiul de Afaceri al UTA, SUA.
„Avatarurile, utilizate în mod corect, pot umple acest gol cu o fracțiune din costul angajării și instruirii vânzătorilor umani și a angajaților din servicii.”
Lucrarea lui Miao, „An Emerging Theory of Avatar Marketing”, apare în Journal of Marketing, principalul punct de cercetare pentru American Marketing Association.
„Concluzia este că, dacă bugetele sunt atât de restrânse între companii, utilizarea avatarurilor pentru marketing sau servicii pentru clienți ar putea fi nu numai un instrument de gestionare util care trebuie luat în considerare, ci și un mijloc de creștere a vânzărilor printr-o calitate a serviciilor consecventă”, a spus Miao.
Elten Briggs, președinte și profesor asociat la Departamentul de Marketing, a declarat că activitatea lui Miao transmite idei critice întreprinderilor.
„Avatarurile și alte forme de inteligență artificială sunt folosite din ce în ce mai mult pentru a furniza servicii clienților„, a spus Briggs.
„Lucrarea doctorului Miao oferă îndrumări foarte necesare cu privire la modul în care companiile pot utiliza avatare pentru a îmbunătăți experiențele de servicii ale clienților.”
Material furnizat de Universitatea din Texas – Arlington, SUA prin Science Daily
Foto – Free stock photos
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu