STUPOARE: Ministerul Educației condus de PSD vrea ca Istoria predată copiilor să formeze „mecanisme intelectuale care să prevină orice forme de naționalism”

„Patrioții de la PSD”, ăia care vor să scape țara de agenții lui Soros, sunt la rândul lor agenți ai neomarxismului cultural. Și ce dovadă mai clară vreți în acest sens decât planul de eliminare a fiorului național încă de pe băncile școlii. Pentru că noua conducere a Ministerului Educației vrea, nici mai mult nici mai puțin, decât să formeze „mecanisme intelectuale care să prevină orice forme de naționalism” la elevii de școala generală.
Înainte de a vă propune să citiți o analiză devastatoare a jurnalistei Adriana Oprea Popescu, pe ActiveNews.ro, haideți să vedem cum definește DEX-ul și Enciclopedia Britanică naționalismul…
Dicționarul Explicativ al limbii române (ediția a II-a revăzută și adăugită în 2009) definește naționalismul ca fiind „ideologie și politică derivate din conceptul de națiune, care a contribuit în sec. XVIII-XX la cristalizarea conștiinței naționale și la formarea națiunilor și statelor naționale”.
Iar potrivit Enciclopediei Britanice, „naționalismul este o ideologie bazată pe premisa că loialitatea și devotamentul individului față de stat-națiune este mai presus decât alte interese individuale sau de grup.”
Deci, ce e atât de rău să fii naționalist, să fii patriot? E rău pentru că mulți dintre politicienii de astăzi sunt urmașii bolșevicilor de ieri. Și ca să vă fie clar, iată cum defineau bolșevicii termenul de NAȚIONALISM în România anilor 1950, când au distrus elitele intelectuale, militare și țărănești ale românilor: „Ideologie și politică reacționară care susține interesele burgheziei exploatatoare, prezentîndu-le ca interese ale întregii națiuni, cu scopul de a sparge unitatea de luptă a clasei muncitoare, instigînd la ură națională, la asuprirea altor națiuni sau a minorităților naționale.”
E clar acum?
Daniel Roxin
Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației au lansat vineri în consultare proiectele de programe școlare pentru clasele V-VIII. Două dintre discipline ne-au atras atenția: Istoria și Limba și literatura română.
Ȋn vreme ce copiii merg la școală cocoșați la propriu de ghiozdanele mult prea grele, fără chef și fără să mai descopere în lumea din jur rostul învățăturii, în vreme ce se tremură de frig în școli, iar la țară elevii încă mai merg la WC-ul din fundul curții, în vreme ce profesorii sunt desconsiderați de societate, deși salvarea acestei nații stă doar în ei, în vreme ce întreg învățământul românesc e în haos și-n cădere liberă, de ani de zile, și nicio guvernare n-a făcut nimic pentru a opri acest dezastru, Ministerul Educației vine acum și mai bate un cui la coșciug, modificând programele școlare, după dictarea altora.
La orele de Istorie și de Limba și literatura română, profesorii trebuie „să stimuleze asumarea multiculturalității și multiperspectivității”, „să prevină orice forme de naționalism” și să vegheze la crearea unui „comportament empatic intercultural”.
De ce nu a prevăzut toate aceste obiective Ministerul Educației în programa școlară pentru disciplina Educație socială? Pentru că nu dezvoltarea unui așa-zis spirit civic este scopul final. Ci transformarea orelor de Istorie și de Limba și literatura română într-o mare peltea a diversității.
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Domnule Roxin, haideti sa vedem cine considera/considerau „nationalismul” ca fiind ceva profund negativ si demn de condamnat si combatut totodata.
In Dictionarul limbii romane literare contemporane aparut la Editura Academiei Republicii Romane, undeva in cruntii ani ’50, nationalismul este denumit asa de catre tovarasii care au editat respectiva editie: ideologie si politica reactionara care sustine interesele exploatatoare, prezentandu-le ca interese ale intregii natiuni, cu scopul de a sparge unitatea de lupta a clasei muncitoare, instigand la ura nationala , la asuprirea altor natiuni sa minoritati nationale.
Asa ca nimic nou sub soare. O vorba inteleapta spune ca cine nu-si cunoaste istoria o va repeta iar necazul face ca generatiile noi nu deosebesc stanga de dreapta (de maini vorbesc), necum sa mai stie si istorie…
„Patrioții de la PSD”, ăia care vor să scape țara de agenții lui Soros.”
Sa fim seriosi! Vor scape de agentii lui Soros care le reclama sau le investigheaza furtisagurile si averile necinstite, in rest sunt la fel de progresiti si atei ca oamenii lui Soros! Vorba lui Eminescu despre astfel de IUDE ale neamului romanesc: „Indragi-i-ar ciorile Si spânzuratorile!”
@Daniel Roxin
Din câte știu eu, actualul guvern e în funcție de vreo 3 săptămâni, perioadă în care s-a lucrat la buget. Cred, mai degrabă, că programele școlare au fost pregătite cu mult înainte de armata neo-marxistă a lui Cioloș. Pentru că programele vor intra în dezbatere publică sunt curioasă câți dintre „naționaliști” vor și face ceva pentru schimbarea acestor programe.
Cât despre bolșevism…atitudini bolșevice am văzut peste tot, de la președinte, PNL (mai ales aripa PDL), instituții de forță, televiziuni, Liiceanu și Cărtărescu etc….
Mai cred că generalizarea gen „politicienii de azi sunt urmașii bolșevicilor de ieri” e nu numai falsă, dar și lipsită de logică. De exemplu, viziunea națională a actualului ministru al culturii, Ionuț Vulpescu nu poate fi decât o gură de oxigen după șirul de antiromâni de la acest minister, de genul Daniel Barbu sau Kelemen Hunor. De asemenea, Olguța Vasilescu cred că s-ar supăra destul de tare dacă i-ai contesta naționalismul…
Și dacă tot nu ne place actuala clasă politică ( de parcă unii dintre noi am fi mai breji), data viitoare în campanie scrii ceva și despre alternativă: Alianța Noastră România
Comentam degeaba pe site-uri. Ce solutii concrete la indemana avem, ca parinti, pentru a preveni in acest moment aceasta sinucidere culturala?
Se incerarca distrugerea Romaniei prin nimicirea identitatii nationale!
Ar trebui Ca un ONG romanesc (sau un alt erou national cum e Catalin Berenghi) sa dea guvernul in judecata sa blocheze sinuciderea culturala!
Și iată, pentru mai multe informații, fiți cinstit și urcați și interviul:
http://www.activenews.ro/stiri-educatie/Liviu-Pop-Nu-stiu-ce-inseamna-%E2%80%9Eorice-forme-de-nationalism-pentru-cei-care-au-redactat-programa-scolara-la-Istorie.-Daca-sunt-derapaje-in-proiectele-de-programe-ele-trebuie-corectate-INTERVIU-140695