„Ochelari inteligenți” Ray-Ban sau următoarea mare lansare a Facebook-ului

Următoarea lansare a Facebook vor fi mult așteptații „ochelari inteligenți” Ray-Ban, a confirmat CEO-ul FB, Mark Zuckerberg într-un discurs săptămâna trecută. Nu este clar când se vor lansa exact ochelarii din cauza restrictiilor impuse de pandemie.
Zuckerberg a încadrat lansarea ochelarilor Ray-Ban ca parte a „călătoriei Facebook către ochelari de realitate augmentată a viitorului”.
Compania lucrează de mult timp la un astfel de dispozitiv, canalizând eforturile prin unitatea sa de cercetare Project Aria și chiar producând ochelari prototip AR, relatează revista The Verge.
Ray-Ban este un brand italian / american de ochelari de soare și ochelari de lux, creat în 1936 de compania americană Bausch & Lomb. Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator.
În 1999, Bausch & Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group, pentru suma de 640 milioane USD, notează wikipedia.
Numele „Ray-Ban” a fost, prin urmare, derivat din capacitatea acestor ochelari de a preveni limitarea pătrunderii fie a razelor ultraviolete, fie a razelor infraroșii de lumină.
Lentile rezistente la impact au fost adăugate în 1938. Ochelarii de soare au fost reproiectați cu un cadru metalic în anul următor și brevetați drept Ray-Ban Aviator.
Potrivit BBC, ochelarii foloseau „lentile Kalichrome concepute pentru a ascuți detaliile și a minimiza ceața prin filtrarea luminii albastre, făcându-le ideale pentru condiții de ceață”.
Foto: Wikipedia
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu