Nave de croazieră

Queen Mary 2 a fost o vreme cea mai mare navă de pasageri, înainte de a fi depășită de navele din clasa Freedom ale Royal Caribbean International în 2006.
Navele din clasa Freedom au fost la rândul lor depășite de navele RCI din clasa Oasis, care au intrat în serviciu în 2009 și 2010.
O trăsătură distinctivă a navelor din clasa Oasis este structura divizată, a atriumului, făcută posibilă de lățimea extraordinară a carenei, cu zonele exterioare cu 6 punți înalte Central Park și Boardwalk care se desfășoară în mijlocul navei și verandele pe toate punțile.
În două decenii scurte (1988–2009), navele de croazieră din clasa cea mai mare au crescut cu o treime mai lungi), aproape și-au dublat lățimea, au dublat numărul total de pasageri (de la 2.744 la 5.400) și s-a triplat în volum.
De asemenea, „meganavele” au trecut de la o singură punte cu verande la toate punțile cu verande.
Navele de croazieră sunt organizate asemănător hotelurilor plutitoare, cu un personal complet de ospitalitate în plus față de echipajul obișnuit al navei.
Nu este neobișnuit ca cele mai luxoase nave să aibă mai mult echipaj și personal decât pasageri.
Unele nave au piste de bowling, patinoare, pereți de alpinism, simulatoare de parașutism, terenuri de minigolf, arcade video, tiroliane, simulatoare de surfing, tobogane de apă, terenuri de baschet, terenuri de tenis, restaurante cu lanțuri, curse de obstacole cu frânghii și chiar role.
Foto domeniu public
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu