Controlul minții prin mijloace moderne

Controlul minții cât mai multor oameni nu este neapărat ceva SF. Există voci care afirmă că se practică inclusiv în mileniul trei, cu mijloace dintre cele mai diverse.
Pe website-ul MuckRock, care tratează chestiuni legate de libertatea informării, a ajuns un document secret, intitulat „Efectele EM asupra corpului uman”.
Jurnalistul care a deschis și studiat conținutul documentului descoperit că în interior se preciza că turnurile de comunicații sunt folosite în mod curent pentru a obține, atunci când este nevoie, „control al minții la nivel de populații întregi” și că „există tehnologii care pot declanșa coșmaruri în masă”.
Cercetătorul american numit Barrie Trower atrage atenția că există ceea ce se numește „controlul minții cu ajutorul microundelor”, mai precis capacitatea unor agenții secrete de a dezvolta tehnologii pe care oamenii obișnuiți nici nu le-ar putea bănui și care îi pot afecta fără ca măcar să știe de unde vine agresiunea.
Recentul caz al diplomaților americani atacați în Cuba timp de ani de zile cu bombardamente cu microunde, aspect investigat inclusive la nivelul Pentagonului, ar confirma aceste acuzații.
Un experiment derulat într-o sală de cinematograf a pus în evidență un adevăr care nu a putut fi contestat, susținut fiind de cifre: după ce imagini cu Coca-Cola au fost rulate, în flash-uri scurte, în câteva reprize înainte de începerea filmului, vânzările de răcoritoarea cu pricina la chioșcul cinematografului au explodat.
A fost dovada felului în care comercianții folosesc tot felul de descoperiri și manipulări pentru a induce consumatorilor idei care să-i facă să bage mâna în buzunar.
Jurnalista Susan Bryce a detaliat, în cadrul unui articol pentru „Exposure Magazine”, că creierul uman este foarte sensibil la unde care, dacă sunt emise sub o anumită frecvență, sunt imperceptibile și că acestea sunt deseori folosite în sălile de cinematograf fără ca oamenii prezenți să știe.
După o investigație de anvergură realizată de „The New York Times”, CIA recunoștea că a derulat mulți ani programe de control al minții, cunoscute ca MKUltra – astăzi se știe că agenția a cheltuit șase procente din uriașul său buget în acest scop, dar și că aceste operațiuni s-ar fi încheiat.
Foto burst shopify Adrien Olichon
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu