Cea mai „tare” stradă din lume

Brandul global de mass-media a anunțat ceea ce numește „cele mai tari străzi din lume”, așa cum au fost selectate de aproximativ 27.000 de rezidenți ai orașelor din întreaga lume.
Pentru a finaliza primii 10, editorii Time Out de la fiecare destinație, au studiat străzile sugerate, concentrându-se pe alimentele și băuturile, ofertele culturale și de viață de noapte ale fiecărei nominalizări.
Echipa a analizat, de asemenea, modul în care fiecare stradă a cultivat un sentiment de comunitate, care a fost probabil mai important ca niciodată în urma pandemiei.
În topul listei se află pe Smith Street din Melbourne, Australia, plină de viață cunoscută pentru magazinele sale independente, baruri, locurile de muzică live și scena excelentă a restaurantelor.
Modul în care comunitatea locală s-a adunat în jurul afacerilor Smith Street în timpul închiderilor din Melbourne a ajutat strada să obțină locul de top, potrivit Time Out. Micul cocktail bar Above Board este unul dintre locurile Smith Street evidențiate în listă, notează cnn travel.
Proprietarul și barmanul principal Hayden Lambert a declarat pentru CNN Travel că echipa sa este „atât de încântată” de această știre, lăudând „comunitatea fantastică” a Smith Street.
Anul acesta este primul în care Time Out a clasat cele mai tari străzi din lume, deși compania este cunoscută pentru producerea unei runde anuale a celor mai tari cartiere din lume.
Pentru 2021, Time Out spune că vor „să devină și mai local.” Pentru fiecare stradă, compania a recomandat cele mai bune lucruri de făcut, de la verificarea complexului de artă WORM din Rotterdam (numărul 6) până la consumul de cafea cu gheață la brutăria Bellapan de pe Rua Três Rios, São Paulo (numărul 7) până la rătăcirea pe mai multe niveluri, paradisul iubitorilor de cărți Ler Devagar, parte a LX Factory de pe Rua Rodrigues de Faria din Lisabona (numărul 9).
Time Out numește străzile „microcosmosuri a tot ceea ce iubim despre orașe”.
Time Out este o revistă globală publicată de Time Out Group. A început ca o publicație exclusivă, la Londra, în 1968 și și-a extins recomandările editoriale la 328 de orașe din 58 de țări din întreaga lume.
În 2012, ediția de la Londra a devenit o publicație gratuită, cu un număr de cititori săptămânali de peste 307.000. Prezența pe piața globală a Time Out include parteneriate cu Nokia și aplicații mobile pentru sistemele de operare iOS și Android.
A fost beneficiarul premiului Revista Internațională pentru Consumatori a Anului, atât în 2010, cât și în 2011, și a fost redenumită Marca Internațională a Consumatorilor Media a Anului în 2013 și 2014.
În plus față de reviste și cărți de călătorie și site-uri web, Time Out a lansat Time Out Market, o experiență de piață alimentară și culturală bazată în întregime pe crearea editorială, începând cu Time Out Market Lisboa din Lisabona, Portugalia.
New Time Out Markets s-a deschis în Miami, New York, Chicago, Boston și Montreal în 2019. O altă listă de alte locații globale include Dubai, Londra și Praga.
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu