Străbunii noștri, când se luptau cu turcii, erau niște xenofobi?

Astăzi mă gândesc la cei care au introdus în limbaj cuvintele xenofobie, discriminare și teoria conspirației…
Se aduc din afara, de cele mai multe ori sub nume modificate, sunt urcați prin susținere reciprocă, adică prin cârdășie, în funcții de vârf, falsifică logica și bunul simț, cu ajutor din partea unor foruri „de netăgăduit” și, cu inteligența trișorului de tripou, fură fără limite, distrug și pârjolesc, iar la reacția firească a bietului localnic, îl acuză pe el de „teoria conspirației” sau de „xenofobie”.
A mers vreunul din ai noștri în Ungaria, de exemplu, să ceară schimbări politice, drepturi pentru românii maghiarizați cu forța, sau terenuri? Fundația Gojdu nici nu intră în discuție, pe când averile transilvane, decontate după primul război mondial, da! Mă întreb când va începe poporul maghiar să revendice spațiile din Urali, din care de fapt provine?
Am eliminat istoria din școli, ca să nu devenim xenofobi
Dacă cercetează cineva în mod corect istoria românilor ar putea avea pretenții ca Bihorul sa se completeze cu spațiile bihorene din Ungaria, ca Maramureșul să se întoarcă din Ucraina „vecină si prietenă”, ca să nu mai vorbim de biata Basarabie, smulsă atât de drastic din trupul României și rămasă de izbeliște chiar și după ce amândoi criminalii hrăpăreți zac în țărână.
Ca să completăm panoplia de „vecini și prieteni”, aș încheia trecerea în revista a nedreptăților făcute țării mele cu Cadrilaterul bulgăresc, dar nu pot trece cu vederea nici Timocul sârbesc.
În realitate, noi nu avem vecini care să nu ne fi jefuit, dar vom fi socotiți xenofobi dacă vom îndrăzni să amintim jaful. Nu degeaba am fost descriși de antici ca o țară în care curge lapte și miere… De aceea am eliminat istoria din școli, fiindcă ea ne-ar putea face xenofobi…
Mai suntem acuzați și de antisemitism, la noi in țară! Eu știu că acest „anti” se manifestă năvălind peste cineva, nu opunându-te năvălirii. Ar însemna că străbunii noștri erau niște xenofobi când se luptau cu turcii, tătarii sau alte hoarde.
Ar însemna ca toți aceia care-și păzeau cu strășnicie hotarele sufereau de teoria conspirațiilor. Deschideți ușile și ferestrele, fraților, „ridicați fustele” fiindca ei vin din dragoste de bunurile noastre! Dacă-și schimbă numele, voi îi tratați ca pe tâlhari? Păi sunteți niște xenofobi!
Ia uite-i pe cei dresați să accepte acești termeni – xenofobie și teoria conspirației, ei nu se revoltă, ei nu mai sunt nici măcar naționaliști! Participă cu drag la dezosarea hoitului numit România, sunt adevărații iubitori ai țărilor altora, chiar dacă pe ei nu-i va iubi nimeni și-i vor trata ca pe niște paria.
Fiți ca ei, pribegiți cu burta goală prin lume, ca să nu mai poată unul ca POPOpievici sa spună că noi, românii, am stat sub urina popoarelor, fiindcă am stat doar atunci când nu am fost xenofobi, sub dominații străine, ca și acum.
Când iubești o femeie, le discriminezi pe toate celelalte
Se pare ca analfabetul funcțional a studiat doar perioada fanariotă…Se încearcă distrugerea fibrei naționale, ni se pun în cârcă conducători permanent alogeni, ni se vopsesc coșmeliile în palate, vedem, auzim și mirosim conspirația la tot pasul, dar noi suntem permanent acuzați de xenofobie, ca și nevasta care trebuie sa-și iubească bărbatul, oricâți pumni în cap i-ar trânti acesta.
Adaug, pentru a completa tripleta, și termenul înspăimântător „discriminare”. Discriminarea este securea cu care poți despărți oricând spiritul de materie.
Atunci când iubești o femeie, tu le discriminezi pe toate celelalte, când îți place o mâncare, discriminezi. Când faci, orice faci, tu discriminezi ceva, devii culpabil orice gest ai face, orice alegere, orice opțiune!
Nu mai poți apela la bunul simt, la gust sau la întâmplare. Trebuie sa te lași încazarmat de aceia care te acuză și-ți dau verdicte fără niciun drept, fără nici un merit! În fața celor care te dirijează din umbră înspre scopuri numai de ei știute, dar care, toate, duc la suprimarea libertății, adică la sclavie.
Pledoaria mea are ca scop definirea corecta a acestei triplete lingvistice: xenofobie, discriminare și teoria conspirației.
Prof. Univ. Florin ZAMFIRESCU
Text preluat din bilunarul CERTITUDINEA
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu