Cunoaste lumea

Noutăți

Ce înțelegem prin “glamour” (strălucire)?

  •  
  •  
  •  

„Glamour” se referea inițial la o vrajă magică, o iluzie despre care se spune că ar fi făcută de vrăjitoare.

În terminologia de la sfârșitul secolului al XIX-lea, un element non-magic folosit pentru a ajuta la crearea unui aspect mai atractiv a devenit treptat cunoscut sub numele de „o glamour”.

La sfârșitul secolului al XIX-lea, sensul comun s-a schimbat pentru a fi aplicat obiectelor și bijuteriilor obișnuite fără conotații de supranatural, doar asupra efectului pe care au are asupra aspectului. Acesta este, într-o oarecare măsură, modul în care a fost folosit de Hollywood.

În uzul modern, glamour este adesea confundat cu stilul sau frumusețea; dar pot fi considerate a fi distincte, deși glamour poate da aspectul de frumusețe sau poate prezenta ca stil personal.

„Epoca de aur” a glamour-ului de la Hollywood au fost anii 1930 și 1940, în urma depresiei și a consecințelor acesteia.

Studiourile de la Hollywood și-au prezentat vedetele feminine în rochii realizate de designer renumiți și bijuterii rafinate, atât pe ecran, cât și în ocazii atent orchestrate pentru publicitate.

Se spune că Joan Crawford a spus: „Nu ies niciodată afară decât dacă arăt ca Joan Crawford, vedeta de cinema.”

Fotografia a fost făcută în camere care fuseseră pictate special pentru a flata nuanța pielii actorilor și actrițelor, iar atenția a fost acordată părului și hainelor. În special, acest lucru a fost realizat cu succes cu Grace Kelly și Marilyn Monroe.

Fotografia glamour este fotografierea unui model cu accent pe model și pe sexualitatea și alura modelului; cu orice îmbrăcăminte, modă, produse sau mediu conținut în imagine fiind de o considerație minoră.

Fotografii folosesc o combinație de produse cosmetice, iluminare și tehnici de aerografie pentru a produce cea mai atractivă imagine posibilă a modelului.

În domeniul studiilor culturale, glamour este impresia de atracție sau fascinație pe care o creează un aspect deosebit de luxos sau elegant, impresie care intensifică realitatea.

De obicei, o persoană, un eveniment, o locație, o tehnologie sau un produs, cum ar fi o piesă de îmbrăcăminte, poate fi plin de farmec sau poate adăuga farmec.

Foto domeniu public (Grace Kelly, Marilyn Monroe, Heddy Lamar, Greta Garbo)


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii