Metaverse va transforma consumatorul de știri din spectator pasiv în participant activ

Metaverse poate spori legătura dintre mass-media și publicul căruia i se adresează prin crearea unei experiențe captivante, în care utilizatorii vor fi transformați din consumatori pasivi în părți interesate, participative, consideră strategul global Adipat Virdi, din Marea Britanie.
În timpul unui interviu exclusiv pentru Gulf News, Virdi a spus:
„Trebuie să ne uităm la modul în care oamenii consumă conținut. Forma digitală actuală de jurnalism – unde există doar un ecran – este o implicare pasivă, la persoana a treia.
Dar în metavers, utilizatorul este trimis într-o lume virtuală, unde poate interacționa cu alți utilizatori digitali. Metaversul este esențial pentru media, deoarece este o platformă bazată pe povești”.
Generația Z (cei născuți din 1997 până în 2012) consumă media în mod personalizat, descentralizat.
„Sunt oamenii care sunt gata să adopte metaverse și dacă mass-media nu face tranziția acum, nu vom putea să-i atingem”, a adăugat el.
Potrivit lui Virdi, o altă oportunitate pentru mass-media de a profita de metavers este că nu este vorba doar despre exprimarea opiniilor, ci poate fi și o platformă de chemare la acțiune, deoarece „metaversul permite participarea și există o noțiune de transparență”.
Virdi, totuși, a subliniat, de asemenea, că guvernarea și reglementarea sunt necesare pentru a proteja siguranța publică și interesul în această nouă lume.
Sursa: www.uzp.org.ro
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu