Studiile etnice sporesc interesul elevilor și absolvirea liceului

Sade Bonilla, profesor asistent la Colegiul de Educație, împreună cu Thomas S. Dee de la Școala Absolventă de Educație din Stanford și Emily K. Penner de la Școala de Educație de la Universitatea din California Irvine, au efectuat o cercetare pe termen lung a efectelor rezultate din studierea programelor etnice, lucrare publicată recent în Proceedings of the National Academy of Sciences.
Programele de studii etnice, bazate pe principii antirasiste, sunt concepute pentru a fi un curs riguros, pregătit pentru facultate, care pune accentul pe conținut relevant din punct de vedere cultural și implicat critic legat de justiția socială, anti-rasism, stereotipuri și mișcări sociale contemporane.
În general, cursurile de studii etnice se concentrează pe istoriile comunităților marginalizate istoric, promovează conștientizarea critică a elevilor cu privire la problemele sociale și încurajează angajamentul civic și justiția socială care răspunde comunității, a spus Bonilla.
Ajută elevii să învețe despre diferite istorii etnice și contribuțiile grupurilor etnice. Susținătorii spun că le oferă studenților un sentiment mai bun despre cine sunt și un sentiment de apartenență la comunitate.
„Dezbaterea actuală despre teoria critică a rasei este, din păcate, necinstită și condusă politic”, a spus Bonilla. „Există o suprapunere între teorie și studii etnice în sensul că programele de învățământ utilizează o perspectivă istorică și conștientă a evenimentelor anterioare și a sistemelor pe care le avem astăzi.„
Deși există un interes crescut pentru educația anti-rasistă, aceasta a fost controversată din punct de vedere politic, notează cercetătorii.
Curriculele și metodele de predare anti-rasiste reprezintă o modalitate pentru școli de a promova mai bine o societate dreaptă și de a îmbunătăți rezultatele educaționale pentru veniturile mici și studenții de culoare, adaugă ei.
„Rezultatele noastre indică faptul că această abordare areun impact important asupra absolvirii liceului și a înscrierii la facultate, ceea ce este extrem de important, având în vedere relevanța realizării educaționale a succesului economic și a altor rezultate relevante din punct de vedere social, precum angajamentul civic și sănătatea mintală”, a spus Bonilla.
Material furnizat pentru Science Daily de Universitatea din Massachusetts Amherst, SUA
Foto Burst Shopify partners
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu