S-au inventat parfumurile care miros a mașină nouă, bani, laptop și pâine prăjită….

Brandul Demeter a imaginat un parfum pentru fanii sushi. Intitulată chiar după apreciatul fel culinar, apa de colonie cu acest nume are printre ingrediente arome de orez, lămâie și ghimbir, minus izul de pește.
Tot pe ideea parfumurilor care amintesc de mâncare, celebrul producător Burger King a avut, la un moment dat, ideea de a crea un produs cu acest nume și, firește, care să replice aroma produsului care se consumă în toată lumea.
Realizat special pentru a fi comercializat în spațiile care livrează fast-food, acest parfum are un logo cel puțin inedit – „Seducție cu un accent de carne la grătar”.
La rândul lor, cei de la Pizza Hut din Canada au decis, la un moment dat, că este momentul să depășească flacăra cuptorului și să creeze un parfum care să imite mirosul faimosului preparat și l-au realizat, în ediție limitată.
Producătorul britanic Autotrader a lansat un parfum care replică mirosul unei mașini nou-nouțe. Numit Eau de New Car, acest produs se bazează pe datele care arată că un sfert dintre oameni asociază mirosul unui autoturism nou cu ideea de ascensiune.
Logo-ul produsului este „succes într-un flacon”. Practic, parfumul este o combinație între mirosul de piele naturală și ceară folosite în industria auto.
Pentru cei care se dau în vânt după acel miros tipic ce persistă după o ploaie de vară cu picături grele există parfumul Thunderstorm („furtună”).
Realizată din ingrediente care trimit cu gândul la aburii călduți și înmiresmați care se ridică din natură după o perdea de apă căzută peste un peisaj însetat, această apă de toaletă durează foarte puțin, potrivit listverse.com.
Lansat de Federația Brutarilor Britanici, parfumul Toast („pâine prăjită”) comprimă exact acest miros irezistibil.
Testând inițial formula pe modelele care au defilat la Săptămâna Modei de la Londra, producătorii au avut ocazia să constate că mostrele au avut un succes uriaș, vedetele podiumului epuizând rapid inedita mireasmă.
Producătorii de parfumuri au avut ideea de a duce această obsesia unora pentru mirosul unui computer Apple nou până la a livra mireasma la purtător, direct pe piele.
Așa a apărut parfumul care adună într-un flacon ingredientele care compun mireasma unui Macbook Pro, realizat de brandul Air Aroma
Mesajul parfumului Money este simplu și pe înțelesul tuturor. Produsul a rămas la un preț foarte accesibil și a înregistrat un mare succes în rândul „gulerelor albe”.
Cunoaşte Lumea --> Prima pagină
Adauga un comentariu