Cunoaste lumea

Noutăți

Un bărbat și o femeie, crescuți de cupluri lesbiene, aruncă în aer comunitatea homosexuală

  •  
  •  
  •  

Robert Oscar Lopez este un profesor din California crescut de către mama şi partenera ei lesbiană. Lopez a decis să vorbească în public despre această experienţă în 2012, când a scris comentariul „Crescând cu două mame”. Reacţiile organizaţiilor pro-homosexuale au fost furibunde, acestea acuzându-l că este „homofob”.

Lopez, care este la rândul său tată a doi copii, nu s-a dat bătut. Acesta a continuat să vorbească despre experienţa sa, încercând să convingă opinia publică de faptul că părinţii naturali nu pot fi compensaţi.

„În anii ‘90 preşedinte a fost Clinton şi Războiul Rece a luat sfîrşit. A fost un deceniu interesant. Oamenii au început să simtă că inhibiţiile deceniilor precedente s-au dizolvat. În consecinţă, ei au început să experimenteze tot felul de excese sociale. Familiile curcubeu au fost unul dintre aceste excese sociale. De atunci încoace, familiile curcubeu au devenit o industrie masivă, în care tot ce e legat de procreație şi de creşterea copiilor a devenit o marfă – materialul genetic al bărbatului, ovulele femeii, pîntecele femeilor, copiii fabricaţi pentru a fi cumpăraţi ori vînduţi”, a spus el.

Într-o intervenţie din 2013, făcută în clădirea capitoliului din Minnesota, Lopez afirma că activiştii pro homosexuali nu le dau voie copiilor crescuţi de către cupluri unisex să vorbească despre experienţa lor.

Află mai multe despre cazul lui aici: http://www.activenews.ro/externe/SUA-Un-barbat-crescut-de-doua-lesbiene-ia-pozitie-impotriva-casatoriilor-unisex-Familiile-gay-au-devenit-o-INDUSTRIE-masiva.-Copiii-se-fabrica-pentru-a-fi-vanduti-sau-cumparati-123861

 

Un alt caz interesant este cel almericancei Heather Barwick.

Heather Barwick, o femeie crescută de o mamă lesbiană și partenera ei, a scris un mesaj comunității homosexuale în care se pronunță împotriva căsătoriei între persoane de același sex, informează Yahoo.

În eseul, „Dragă comunitate gay, copiii voștri suferă„, Heather Barwick afirmă că propria experiență, crescută fără tată, o face să fie împotriva căsătoriei homosexuale.

Ea însăși mamă a patru copii, Barwick a publicat eseul său în The Federalist: „Vă scriu pentru că am decis ‘să ies din dulap’: nu susțin căsătoria între persoane de același sex. Dar poate că nu e pentru motivele pe care le credeți voi. Nu sunt împotrivă pentru că sunteți gay. Vă iubesc foarte mult. Însă e vorba de însăși natura relației între persoane de același sex”.

„Căsătoria între persoane de același sex sustrage copilului posibilitatea de a avea o mamă și un tată, în timp ce îi spune că acest aspect nu contează. Că e totul la fel. Dar nu este. Mulți dintre noi, mulți dintre copiii voștri sunt în suferință. Absența tatălui meu din viața mea a creat un gol imens. În fiecare zi tânjeam după el. O iubeam pe partenera mamei mele, dar încă o mamă nu a putut să-l înlocuiască pe tatăl pierdut”, a scris ea.

Cum era de așteptat, instituțiile care susțin căsătoria homosexuală afirmă că argumentele ei nu sunt valide, pentru că suferința ei nu este relevantă în ceea ce privește drepturile civile ale persoanelor gay. (Nota noastră: cu alte cuvinte drepturile homosexualilor primează în fața suferinței și traumei copiilor. Frumos argument! )

Află mai multe despre cazul ei aici: http://www.activenews.ro/prima-pagina/O-femeie-crescuta-de-doua-lesbiene-a-scris-Americii-Inca-o-mama-nu-a-putut-sa-l-inlocuiasca-pe-tatal-pierdut.-Nu-sustin-casatoria-gay-102095

Nota noastră: E bine să cunoaștem aceste lucruri pentru că, nu peste mult timp, se va încerca legalizarea adopțiilor de copii pentru cuplurile homosexuale și în România…


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

49 Comments on Un bărbat și o femeie, crescuți de cupluri lesbiene, aruncă în aer comunitatea homosexuală

  1. dr.Adrian TATU // 27 ianuarie 2016 at 10:13 // Răspunde

    normal,logic este faptul ca LEGALIZAREA CASATORIILOR intre persoane de acelasi sex este UN ABUZ,CEVA ANORMAL,,,si,in curand,in lume va fi eliminata acesta ABERATIE!!!!!!,,,dar acum se face TESTAREA,,,1 1\1.

  2. dr.Adrian TATU // 27 ianuarie 2016 at 10:15 // Răspunde

    si in ROMANIA clasa politica este atent monitorizata dupa ce a acceptat aceasta aberatie in numele poporului roman pentru aderarea ROMANIEI la UE ATEE,FASCISTA,,,normal ca SPAGA de 2-3 euro blestemati a fost buna,,,,,test

  3. FENOMENUL MUTATIILOR …. barbatii sunt o specie pe cale de disparitie….. si prezentà caracteristici feminine ……Carnea de pui gigant,de iepure de peste (totul modificat genetic ) laptele de vacă , mezelurile, soia …. totul industrial etc ..sunt pline de hormoni feminini ( hormoni de crestere rapidà a animalelor) care grăbesc dezvoltarea copiilor si + 3 substante chimice care inhiba efectele hormonului testosteron: flutamide, pesticidul vinclozolin si substanta activa procymidone. .., acum copiii ajung la ei transformaţi: băieţei îngroziţi că încep să le crească sânii si de o atragere sexualà spre bàieti şi fetiţe care devin femei la vârsta la care ar putea să se joace cu păpuşile. Fenomenul “mutaţiilor”……. în corpul băieţilor se acumulează mai mult estrogen (hormonul sexual feminin) decât testosteron (hormonul sexual masculin)….. organismul începe să fie agresat de hormoni….

    Diferența genetică fundamentală dintre bărbați și femei este cromozomul Y: femeile au doi cromozomi X, iar barbații au un cromozom X și unul Y. Diferența asta genetică e singurul mod de a determina sexul unui făt, imediat după concepție. Diferențele cheie apar în momentul în care incepe masculinizarea creierului cu hormoni sexuali. Creierul feminin este creierul de baza, nemodificat. Creierul unui copil de sex masculin, este expus in uter la o serie de hormoni care ii determina comportamentul, în toate privințele. Asta face un copil baiat sau fata.

    Teoria hormonală cu privire la homosexualitate spune așa:

    Așa cum expunerea sau izolarea de acești hormoni influențează dacă fătul va fi băiat sau fată, în egală măsura expunerea sau izolarea de acești hormoni trebuie să determine și comportamentul sexual…… pe parcursul vietii se pot trata numai cu alimente vitamine , minerale , proteine adicà hrana vie din gràdina ta 100% farmacia verde ( gràdina Maici Domnului ) ( hrana sà fie medicament ” HIPPOCRATE” )….. totul natural fàrà medicamente chimice sau sà facà operatii….

  4. Ba,activitate vulcanica!Daca priviti relatiile homosexuale doar prin prisma sexului,da! Dar ginditi;inca de la gradinita se infiripa relatii de prietenie,la inceput fetite cu fetite si baieti cu baieti.urcind rapid scara timpului(fac economie de tastatura)ve-ti observa ca incep sa se amestece grupurile apoi sa se separe doi cite doi.Desi avem prieteni toata viata.Ceva normal.Marea parte a disfunctiilor social-sexuale au o natura psihica(anatomic oamenii sunt sanatosi).Lipsa socializarii corecte poate duce la semenea disfunctii de natura psihica.(nu exista liber arbitru;nu poti sa vrei ceea ce vrei de fapt).Subiectul tine de genetica(materie la care majoritatea am avut note proaste);capul comanda corpului,doar tine cont de doleantele corpului.Lasa-ti copiii sa se joace,trimiteti-i la gradinita chiar cu riscul unor gripe sau ‘duchisori(si noi am trecut prin asa ceva).In cazul de fata copiii vor alege mai bine ceea ce este bine pentru ei!Nimic din ceea ce vedem nu este progres.Totul este un imens roccocco tehnologic!

  5. Doi oameni din miliarde de pe planeta asta zic ca nu le convine sa fie crescuti de parinti gay si sarim in sus. Dar de copii abuzati de parinti, batuti, chinuiti nu auzim nimic. Aia ce naiba sa mai zica, ar da orice sa aiba doua mame sau doi tati. Hai sa fim seriosi, pe lumea asta or sa fie o gramada de adolescenti frustrati care isi „urasc parintii”, o gramada de adulti care dau vina pe parinti pentru propriile esecuri. Dar nu le dam inportanta pentru ca parintii lor nu sunt homosexuali. Jenanta exploatare a acestor oameni pentru view-uri.

    • Nu deturna. Homosexualii sa-si creasca copii lor (procreeati de ei ), mi se pare cel mai corect si logic.

    • Da Miruna, cea mai buna observatie, sunt total de acord cu tine. Bine ca mai exista si oameni care vad dincolo de zid, in masa asta de manechine teleghidate si manipulate.

    • Miruna…a expune o părere inteligent, nu înseamnă a avea dreptate…mereu o sa găsiți fisuri în lumea normala care va dau,la prima vedere, dreptate…hai las-o moarta căci și tu știi ca ai o problema…o mare problema

    • Poate ca sunt doar doi pe care i-aivazut acum
      Totusi argumentul tau nu poate sa stea in picioare .Copiii care sunt abuzati de parinti ,au totusi avantajul de a creste intr-o familie normala cu comportament anormal sau in parte normal .Ce te faci cand traiesti intre niste oameni anormali cu comportament asemenea mintii lor blestemate.
      Vrei sa fim seriosi?SERIOS?

    • Adevarat, sunt mult copii si adolescenti care=si urasc parintii, dar oare daca nu erau casatoriile gay nu cumva ar fi fost cu doi mai putini numarul acestora?cuplurile gay ce adopta copii creeaaza noi probleme sociale adancind criza in care se afla societatea occidentala.

    • Aproximativ 2% din miliardele de oamenii de pe planeta vor sa schimbe biologia si societatea pentru ca asa au ei chef sa se excite cu persoane de acelasi sex.

      Copiii batuti si chinuiti trebuie sa nu mai fie batuti si chinuiti, nu sa fie abuzati si psihic prin plasarea lor intr-o familie de oameni deviati.

      Jenanta logica ai.

    • Gogu Demagogu // 5 decembrie 2016 at 15:02 // Răspunde

      Si evident, homosexualii sunt de fapt niste sfinti, care nu se cearta niciodata, nu se enerveaza, nu-si bat copiii la nervi, nu se imbata, nu se despart etc…rahaturi de doi bani jumate, izvorate dintr-un neuron putere.

  6. nimeni nu sa nascut gey .dar din motive de curiozitate si singuratate si a se da diferit de toti ceilalati .se denumesc asa dar nu are dea face cu ceva gresit sau anormal .zice dionisos bacus de zeus

  7. Foarte interesante comentarii si stiintifice, dar tot apare cite un homosexual sa le I-a apararea, dar nu se tin cont si de alte aspecte spirituale, spiritual nu suntem creati homosexual, suntem creati ying si yang. Au vorbit ffoarte deschis cei doi despre golul sufletesc produs de absenta tatalui biologic. In realitate noua ca si fiinte vii informatia ni se transmite pe calea exemplului concret biologic. Creierul si fiinta umana nu sunt niste masini in care sa incarci un program pur logic si sa il urmezi fara comentarii. De aceea cea mai buna cale de a transmite informatie spirituala este pe calea exemplului viu, adica :Mama si Tata!

  8. Adevar au scris cei de mai sus. În majoritatea lor, homosexualii se nasc normali, dar își schimbă comportamentul din motive psihologice. Totuși, unii sa nasc cu sex incert din cauze expuse mai sus. Cred că nu trebuie să-i blamăm pe aceștia din urmă fiindcă nu au ce face. Dar trebuie să nu confundăm acceptarea persoanelor cu probleme de comportament sexual cu acordarea unor drepturi egale cuplurilor de homozexuali, pe de o parte, și familiilor, pe de altă parte. E corect ca ei să primească dreptul de a forma un parteneriat care să el garanteze niște drepturi, dar acest parteneriat să nu se numească familie, deoarece sensul de familie include două sexe diferite ale partenerilor. Apoi trebuie luat aminte la mediul în care poate crește un copil într-un cuplu homo; nu are cele două modele: cel al mamei și cel al tatălui. Copiii se dezvoltă normal într-o familie, imitând comportamentele părinților. Copilul expus fumatului, va fuma. Este condamnat să fumeze! de ce să dăm dreptul unui cuplu homo să crească copii dacă au un comportament deviant? Ca să condamnăm copiii la deviații? Eu nu sunt pentru ca aceste cupluri să aibă voie să crească copii. Dacă vor copii, să-și facă! Sic!

  9. Ba, dionise, e plin de oameni singuri din diverse motive, multi trecuti de 40 de ani. Stiu pt ca am o puzderie de amice necasatorite si de barbati scapati de un divort care fug de casnicie ca de dracu. Da n-am auzit ca vreunul, nici macar din curiozitate, sa aiba experiente homo. Teoria ta nu merge. Cred ca e ceva genetic, irepresibil. Au fost multi gay care s-au controlat si s-au casatorit, avind chiar copii. Au fost profund nefericiti o viata, dar deh, join the club. Se pune prea mult lanterna pe comunitatea asta, sunt prea cautati in toate alea si asta e ceva anormal. Puteau sa existe pe lume homosexuali, cum sunt surzii si orbii. Nu trebuia legiferata si impusa chestia asta. In rest, cum zicea cineva mai sus, articolul e irelevant. Mereu vor fi copii nemultumiti care isi vor critica parintii.

    • Homosexualitatea nu este genetica , este o ideologie iar cei care sufera mai mult sunt in primul rand chiar homosexualii, sunt masa de manevra pentru alte scopuri (distrugerea notiunii de familie ).

      • In primul rând părinții si apoi statul care a dat in creștere un copil normal unor familii de gay , iar acel copil nu isi găsește orientarea sexuală ,nici cu aia nici cu ăla. Daca Dumnezeu ar fi lasat numai albine sau numai bondari cine dracu ar mai fi perpetuat speciile bă oameni buni. Cine pe lumea asta are drrptul să decidă altfel decat a lasat Dumnezeu rânduiala pe lumea asta. Cine dracu are dreptu sa decidă pentru mine oropsit din nastete ,aruncat în casa de copii chinuit de soartă si fetele abuzate chiar de cei cate trebuie sa le fie mentori si dereglați mintali de atata suferință ajung poponari in cel mai bun caz daca nu dezvoltă vreo afecțiune psihică si ajung infractori

  10. multa prostie si habotnicism… alternativa era sa creasca singuri, doar cu mama sau la orfelinat. Ii traumatizeaza lipsa tatului, nu faptul ca sunt crescuti de gay.. ce are sula cu prefectura? vor exista tot timpul copii crescuti fara tata sau mama… asta este, este mult mai trist in schimb sa creasca in orfelinat fara niciun parinte si sa se simta nedorit de nimeni… aici e discutia, nu obsesia bigotilor

  11. Ohhh.. Sunt gay m-am născut așa iubesc femeile am bărbați care îmi sunt prieteni. Nu sunt nici vre’o urata nici o strâmba si nici proasta. Dar din păcate homofonia din voi arata ca cel puțin odată in viață v-a dus gândul la așa ceva. Grow up ROMANIA and COME OUT ‘COME OUT WHEREVER U ARE

    • DACA TE-AI NASCUT ASA, NU TE-A CREAT DUMNEZEU. PROBABIL PROVII DE LA MAIMUTE. SI ALEA RAZVRATITE. SAU POSTAREA E O MINCIUNA. DUMNEZEU TI-A DAT FEMEIA SA FACI CU EA CE ITI PLACE, DE LA NEVOI PINA LA PLACERI. PLUS, DUMNEZEU TE-A CREAT POLIGAM, SA-TI IEI CITE FEMEI ITI PLACE, DAR SA NU INJOSESTI UN ALT BARBAT PURTANDU-TE CU EL CA SI CU O FEMEIE!!!! Crede-ma, ca te inteleg cand ai in jur o gramada de femei care se comporta tipic barbat, e clar ca ti-e totuna! Totusi, nu e o scuza, exista o femeie pe lumea asta care iti va da ce nu pot sa-ti dea toti barbatii! Trebuie doar sa o cauti cu toata inima! Daca exista Creatorul tau, ti-o va trimite, trebuie sa i-o ceri LUI!!!

  12. Pentru cine inca mai gandeste e firesc sa ia pozitie. Nu atat pentru unuiunile gay cat pentru dreptul acestora de a adopta si creste copii. In Italia acum se da o “batalie” as spune ciudata pe aceasta tema. O pozitie publica contrara acestei legi (care se dezbate in aceste zile) a esprimat si unul dintre personajele gay note in mass media italiana. Din pacate nu este vorba de drepturile unei minoritari ci de o politica bine pusa la punct ce vizeza diminuarea valorii sociale a familiei “clasice”. Si stim prea bine de ce!

  13. Nu am nimic cu persoanele de acelasi sex care se iubesc, fiecare iubeste pe cine vrea si cum vrea dar sunt total impotriva cresterii copiiilor de catre aceste persoane, pentru ca acel copil nu va avea o copilarie normala din cauza lipsei tatalui sau mamei care este esentiala pentru creasterea lui.

  14. A verificat cineva ce sustinere politica are cel care a dat declaratia in America? Poate va va surprinde, dar Arnold Schwarzenegger este slab cotat in sondaje iar presa incepe sa fie comandata POLITIC DE CATRE CONSERVATORI.
    Asadar declaratia nu ma surprinde.
    Ma surprind totusi comentariile homofobe ale unor oameni in conditiile in care…stim atatea cazuri in care cupluri straight au produs oameni nefericiti.
    So… I really dont buy this story.
    I have other things to buy for myself.

  15. Am o problema mare cu homosexualii. N-ui halesc de niciun fel . Am prieteni foarte buni care știu de problema mea cu ei…ca trebuie sa-i înțeleg,sa-i accept…ca sunt semenii mei,ca au dorinte…ca trebuie sa fiu „open mind”,etc,etc. M-am decis sa merg la psiholog care mi-a pus o grămadă de întrebări,m-a întors pe toate fetele ca sa afle de unde vine „nebunia mea”…La un moment dat, aproape ca ma convinge…pana i-am pus întrebarea „suprema”… „De ce,doamna psiholog,atunci când 2 gay se iubesc, departe de lumea asta cruda…în jurul lor e musai sa puta a cacat…care e placerea” ???!!! Atunci ,doamna psiholog s-a ridicat,a dat din umeri și…mi-a dat banii înapoi…

  16. Comunistii made in Romania // 27 ianuarie 2016 at 23:26 // Răspunde

    Asa si daca se-ncearca legalizarea adoptiilor,care e problema ta,a vostra a celor ce-ati scris articolul asta homofob si impartial?
    Ca au comentat cativa frustrati crescuti de cupluri homosexuale?
    I-au crescut,le-au dat sa manance,le-au schimbat viata,altfel ajungeau pe strazi boschetari.
    O tot trambitati cand cu lipsa tatalui cand cu lipsa mamei intr-un cuplu homosexual,asta in contextul in care acei copii adoptati de cuplurile gay,nu sunt picati din cer ci sunt ”isprava” abandonata a cuplurilor heterosexuale.

    • Comunistii nu sunt made in Romania. Cred ca habar n-ai ce inseamna. Au fost „importati”, asa cum in prezent ii importam pe urmatorii „comunisti”. Ai mult de citit, in special istorie, iti recomand.

      • Corect. Copiii lor sa fie ai lor. Copiii nostri sa fie ai nostri. Pentru copiii abandonati exista mame sociale, sau familii complete, formate dintr-un barbat si o femeie care sa-i adopte.

  17. Buna seara, nu sunt de acord cu aceste cupluri, in principiu! Dar ei se pot baga in pat cu cine vor! E dreptul lor! INSA….sa infiezi copii, ca asa vrei tu…urmand logica lor, peste Putin timp te poti casatori cu un câine, sau o rama, sau un brusture si sa vrei sa infiezi copii, ca de, au parinti! Opriti-va la sex! E suficient!

  18. cetățeanul tulburat // 28 ianuarie 2016 at 5:18 // Răspunde

    Am avut ocazia in decursul timpului să cunosc multe persoane care erau în relație cu persoane de același sex, iar unele perechi(femei) aveau și un copil chiar,mă rog… în viața de zi cu zi sunt persoane ca oricare alta, însă preferințele sexuale nu se pot pune în discuție, fiecare acționează exact cum îi dictează creierul, iar psihicul omului nu poate fi descifrat să poți trata pe cineva și să îi schimbi orientarea sexuală… este imposibil. Curioasă chestia că unele persoane se nasc cu dorința de a iubi persoanele de același sex, iar altele își schimbă orientarea în decursul vieții. Că unele cupluri au și un copil în creștere, acum depinde de educația fiecaruia, am cunoscut un cuplu (femei) care au crescut un băiat și l-au educat…care la rândul lui era hetero, nu a avut înclinații homo și a ajuns la casa lui având familia lui și își respectă mama în continuare…Iar tatăl lui era un drogat, bețiv etc. Cu care nu se putea face o familie…

  19. Păi na, în loc să zică mersi mamă că m-ai crescut/adoptat și nu m-ai lăsat prin orfelinate sau să stau cu un tată de a cărui frică nu pot să dorm ( ai vazut tu cupluri de lesbiene abuzive?) vin cu nazuri. Nici o familie de nici un fel nu e perfectă și tuturor copiilor le lipsește câte ceva. În România copiii sunt bătuți, mai ales de către tată, ceea ce e un abuz. Asta înseamnă să desființam familia pentru că nu-și cresc bine copiii? Dar numai un copil nesimțit se revoltă în public împotriva celor care l-au crescut, i-au pus mâncare pe masă și i-au ferit de pericole. Mulți copii de la noi din orfelinate, din sărăcie, ce și-ar fi dorit ei să fie crescuți de lesbiene, fără tată care să îi rupă în bătaie ori de câte ori vine beat de la crâșmă? RUȘINE!

    Oricum, știrile sunt preluate de pe site-uri rusofile deci e foarte probabil să fie fabricate.

  20. Doroftei Ilie-Tirgu Mures // 28 ianuarie 2016 at 16:10 // Răspunde

    Sictir! Incerci sa iti diminuezi aberatiile la care cota cota parte, dand tot felul de exemple ! Evident , sunt si lucruri de care trebuie sa nu abuzam _ bataia, betiile _ dar nu trebuie sa generalizam !

  21. Sunt multi copii care cred ca nu au fost crescuti de parintii ideali… Prea multe idealuri probabil…

  22. Odată, o maimuţă din neamul Anecdotic ,
    Venind la sfat pe-o creangă de arbore exotic ,
    A zis : Atenţiune ! Sunt foarte afectată !
    Tot circulă o vorbă , deloc adevărată
    Că omul ar descinde din buna noastră rasă .
    Ba chiar ideea asta îmi pare odioasă !
    Şi , zău , savantul Darwin , tot neamul ni-l jigneşte
    Când spune cum că omul cu noi se înrudeşte !
    Aţi pomenit vreodată divorţuri printre noi ?
    Copii lăsaţi pe drumuri sau arme de război ?
    Am inventat , noi , cipuri şi alte drăcării ?
    Însemne sataniste , otrăvuri , şmecherii ?
    văzut-aţi pe vreunul , retras în jungla deasă ,
    Ca să scornească arma distrugerii în masă ?
    Tot ce lăsăm în urmă , când mai sărbătorim ,
    E biodegradabil . Natura o-ngrijim .
    Iar omul otrăveşte , în fiecare zi ,
    Păduri , câmpii şi ape , şi zările-azurii . . .
    N-avem starlete porno sau dive-travestiţi ,
    Şi , orişice s-ar zice , nu suntem troglodiţi !
    Cine-a văzut în hoardă la noi bolnavi mintali ,
    Drogaţi , lacomi de sânge sau homosexuali ,
    Escroci , bandiţi , gherile sau vreo tutungerie ?
    În neamul nostru nobil nu vezi aşa prostie !
    Noi n-avem mafii crude în stirpea noastră-aleasă ,
    Nici terorişti , nici dogme , nici luptele de clasă . . .

    Cât am bătut eu jungla , scuzaţi , n-am observat
    În obştea maimuţească vreun cocotier privat .
    Urmând calea cea bună şi , evident , corectă ,
    Adolescenţii noştri părinţii şi-i respectă .
    În ierarhia noastră , cum e firesc şi drept ,
    Devine şef acela viteaz , agil , deştept ,
    Capabil viaţa obştei s-o ţină , s-o păzească ,
    De rele şi primejdii turma să şi-o ferească .

    Adesea şeful nostru îşi riscă mândra blană ,
    Ca turmei să-i găsească loc de dormit şi hrană .
    Pe când , priviţi ! La oameni , ferească Domnul sfânt ,

    Şefi sunt cei fără suflet şi fără de cuvânt ,
    Corupţi , vicleni , jigodii , cu gura cât mai mare ,
    Nebuni după putere şi după bunăstare !
    De turma lor n-au grijă nici cât un bob de mei ,
    Contează doar averea şi înmulţirea ei .
    Nu veţi vedea vreodată , cât soarele şi luna ,
    O minte de maimuţă dospind în ea minciuna .
    La om , tot ce înseamnă minciună , intrigi , ură
    Sunt legi de referinţă , a doua lui natură .
    Chiar dac-aş fi silită de vreun laborator ,
    N-aş deveni vreun Iuda ori vreun informator . . .

    Şi iată înc-un lucru din lumea mea frumos :
    La noi nu se întâmplă război religios ,
    Nici sfinte inchiziţii , nici libertăţi în lanţuri ,
    Nici chefuri după care să ne culcăm prin şanţuri ,
    Nici ordine mondială , şi nici naţionalism ,
    Şi nici vreo îndoială ce-aduce ateism . . .

    E-ADEVĂRAT CĂ OMUL , ACEST BIPED, GUNOI ,
    ARATĂ CA MAIMUŢA , DAR N-A DESCINS DIN NOI!

    Adica este garantat ca cuplul gay e ste bun, nu chiuie ca unii parinti:((
    ce aberatie!
    Numai familia naturala duce lumea laprogres si de fapt nuami ea este ce acare procreaza.
    Dupa ce fac totfelul de scarbosenii, vor sa ie familie:))
    Lasa te de ele si fa ti o familie normala.
    Daca din 10000de familii, una isi chnuie copiii, inseamna ca din 10000de familii, avem un nr de sotii chinuite, sau de soti.Cate femei nu sunt atat de rele ca distrug viata sotului ; ce rezolvare propuneti?
    E lumea cu fundul in sus, nu mai au rusine, sfiala.
    Femeile curvesc ,sotii vad de copii, fac traba acasa.Cum rezolvaM?
    Doar o intoarcere la omenie ar rezolva totul, nu zic la Dumnezeu, astaar fi mult prea frumos; ar fi pace si buna intelegere.EL a creat lumea, familia, sa ne bucuram in Raul Sau.
    Pana si maimutele sunt mai fericite, si toate astea, din pricina pacatului.Sodomia este un pcat urat de catre Dumnezeu, cititi Biblia si veti vedea.Un pacat scarbos este numit.

  23. De ce le trebuie sodomitilor copii?
    Sa i batjocoreasca?
    Daca nu pot procrea, ca Dumnezeu a facut lumea normala, altfel nu am mai fi exitat nici macar unul pe aici;
    cum de au pretentii vrand sa restranga drepturile copiilor creati de Dumnezeu?
    Diavolul lupta in permanenta impotriva lui Dumnezeu; si daca reusea, rasa umana ar fi disparut de mult;
    pentru ca asta este scopul sau;
    si incita prostimea sa creada ca vai bietii homosexuali nu au drepturi, adica vor sa aiba mai multe decat noi astia normali? avand si tupeu; noi nu avem dreptul a vorbi despre
    Sfatul Dumnezeu ca i jignim, dar eu s ale ascult ineptiile?
    De ce ma oblogi sa ascult eu mizeriile tale sodomite?
    Au o obraznicie fantastica; ai pacate dar mai si strigi in gura mare dupa drepturi;
    ascunde te si traieste ca si noi in liniste, nu vocifera;
    asa vor avea dupa ei si pedofilii, mi/e scarba si groaza ce face diavolul din fapturile atat de minuante create de catre Dumnezeu.

  24. Cred ca e intr-adevar ciudat sa cresti cu doua mame sau cu doi tati. Nu stiu, nu pot judeca. Dar, ca om de stiinta, stiu mai bine ca oamenii nu aleg sa fie homosexuali. Asa se nasc. Sa nu uitam, de exemplu, ca orice fat e predestinat sa fie femela, ca apoi, un proces complex la nivel chimic, hormonal, sa determine ca in final unii feti sa se dezvolte masculi. Complexitatea procesului lasa loc suficient aberatiilor care incep chiar din pantecul mamei. Sunt foarte bine documentate situatii de copii de 3-4 ani care sufera de „gender disorder”. Oricum, e nevoie de un pic de inteligenta si cunostinte temeinice de biologie pentru a intelege fenomenul homosexualitatii (care e foarte comun la toate animalele – doar si omul e tot un animal d.p.d.v. biolgic). Asadar, e normal sa existe gay. Insa, cam om ne-gay, mi se pare o exagerare ca aceste cupluri sa poata avea, sau adopta copii. E o anormalitate. Acestea fiind zise, cred ca majoritatea copiilor crescuti de astfel de cupluri sunt iubiti si cresc mai normal decat in ulte familii asa-zis normale. Eu de ex. am avut un tata violent care ne batea pe toti la rand, incepand cu mama si terminand cu cel mai mic dintre noi. Dupa o vreme a plecat cu una. N-am mai auzit niciodata de el. Oare un om ca asta a meritat vreodata sa fie tata? Sigur, articolul prezinta doua cazuri izolate. Am dat si eu exemplul meu, care poate fi tot un caz izolat, desi nu eu. Nu se pot trage nici un fel de concluzii din exemple izolate, si mai ales nu se poate generaliza. Cred ca fiecare ar trebui sa-si vada de viata lui si sa-i nu-i mai judece pe acei oameni, caci tot oameni sunt, multi poate mai sufletisti, mai onesti, si mai buni decat cei considerati normali de societate., de cei care se considera buni crestini, desi sunt plini de ura si venin.

    • E nevoie de un pic de inteligenta… pe care nu o ai, din pacate.

      Chiar daca s-ar naste cu o atractie pentru persoane de acelasi sex (ceea ce nu e adevarat, in cele mai multe cazuri) – asta nici nu conteaza. Homosexualii ALEG sa aiba relatii sexuale homosexuale, ALEG sa promoveze homosexualitatea, ALEG sa vrea sa se „casatoreasca” etc.

      Nu, omul nu e animal. Omul are ratiune. Culmea prostiei e ca incerci sa explici comportamentul homosexual uman folosind exemple de comportament homosexual animal, pe care il interpretam prin prisma celui uman. Se numeste rationament circular.

      „Acestea fiind zise, cred ca majoritatea copiilor crescuti de astfel de cupluri sunt iubiti si cresc mai normal decat in ulte familii asa-zis normale.”

      Serios? De unde stii tu asta? Poate sunt mai iubiti in familii de cleptomani criminali si violatori, de exemplu. Ca am vazut eu niste filme cu niste violatori care de fapt erau oameni cumsecade, sensibili si iubitori.

      Exemplul cu tatal tau – care cred ca e o minciuna de propagandist – e nu numai irelevant, dar si stupid ca logica. Violent poate sa fie oricine, fie ca e homosexual, fie ca e normal. Ba statistic chiar sunt mai violenti homosexualii, in relatii.

      „Nu se pot trage nici un fel de concluzii din exemple izolate, si mai ales nu se poate generaliza.”

      Cand nu iti convine, nu se poate trage o concluzie. Numai cand ai tu chef.

      „multi poate mai sufletisti, mai onesti, si mai buni decat cei considerati normali de societate”

      Tocmai ce ai spus mai sus ca nu poti trage concluzii. Si ca „fiecare
      sa-si vada de viata lui si sa-i nu-i mai judece pe acei oameni”. Ca mai apoi sa te contrazici. Sustinatorii unei aberatii gandesc aberant.

  25. Bogdan Zafiescu // 23 octombrie 2016 at 19:46 // Răspunde

    Apar tot felul de informatii legate de „istoria adevarata” a pamantului… care exprima ideea ca pamantenii erau la inceput feminizati
    si ca predomina cromozonul femeiesc. Dupa o vreme au aparut o civilizatie barbateasca, extraterestra, care isi parasise planeta din cauza distrugeri pe care au provocato tot ei(barbatii sunt razboinici). Ajunsi pe pamant au inceput sa se amestece cu populatiile bastinase si sa se extinda pe toata planeta folosindu-se de capacitatile lor intelectuale cu mult superioare celor pamantesti.
    Poate exista o organizatie la nivel inalt care crede in toate tampeniile astea si care vrea sa feminizeze planeta pentru a readuce civilizatia la forma ei initiala pe motiv ca ar aduce pacea pe pamant.

  26. Bogdan Zafiescu // 23 octombrie 2016 at 20:04 // Răspunde

    Priviti acest video si fiti foarte atenti ce zice tipul la sfarsit.
    Si ganditi-va ca oameni ca el se afla la parghii.

Lasă un răspuns la dora Anulează răspunsul

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii