Cunoaste lumea

Noutăți

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

  •  
  •  
  •  

Probabil mai toți ați aflat de motivul pentru care construcția autostrăzii Sibiu – Pitești a fost oprită de Comisia Europeană: chipurile, pentru a nu periclita o specie de gândaci!!! Aceeași Comisie Europeană nu a zis nimic în urmă cu câțiva ani când o altă autostradă din Transilvania s-a construit peste zeci de situri arheologice de mare importanță. Asta nu i-a deranjat pe neomarxiștii de la Bruxeless!

Ei bine, în urmă cu 2 ani publicam un articol în care arătam de ce nu vom fi lăsați să construim o autostradă peste Carpați. Citește-l și lămurește-te!

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

Informații pe surse… De aproape 30 de ani reclamăm incompetența și ticăloșia politicienilor români care, pe lângă faptul că au lăsat România la mâna prăduitorilor străini, nu au fost în stare să construiască măcar 1.000 de km de autostrăzi, pentru a ne face viața mai ușoară și pentru a stimula transporturile pe teritoriul țării, facilitând astfel dezvoltarea economiei. Printre marile nereușite este și cea a măcar unei autostrăzi peste Carpați care să unească Transilvania cu sudul țării. Proiecte au tot apărut dar, ca prin blestem, toate au sfârșit prost. Și, desigur, concluzia românilor a fost aceea că hoții și incompetenții care ne conduc nu sunt în stare să facă mai mult, că ei nu trăiesc decât pentru șpagă. Și dacă aceste nereușite fac parte, în realitate, dintr-un plan bine ținut în frâu de anumite puteri străine?

Istoria ultimelor două milenii ne-au arătat că aceste pământuri au fost la intersecția valurilor migratorii și a marilor puteri, că bogățiile acestor locuri au fost și blestemul nostru. Migratorii, mai apoi Imperiile Otoman, Țarist sau Austro-Ungar au făcut tot posibilul să exploateze la maxim aceste teritorii și pe locuitorii lor, să îi împiedice să se unească și să se dezvolte… Ce s-a schimbat de atunci? Mai nimic: România este și astăzi o țară tampon la intersecția marilor puteri, este în continuare jefuită de „partenerii strategici” și i se blochează dezvoltarea pe direcțiile care nu le convin acestora.

Revenind la subiectul acestui articol, am identificat două motive principale care nu ne vor permite prea curând să construim autostrăzi peste Carpați, oricât ne-am da cu fundul de pământ. Iar pentru a le înțelege trebuie să plecăm de la conștientizarea statutului de colonie economică occidentală pe care îl are România, o țară aservită în mod evident unor interese străine. Așadar, cele două motive care blochează construirea unei autostrăzi care să lege Bucureștiul și sudul țării de Transilvania sunt următoarele: 1) Arcul carpatic este o linie de demarcație geostrategică între civilizația occidentală și cea orientală și așa trebuie să rămână deocamdată; 2) Transilvania urmează să devină în viitor un principat autonom, mai apropiat de Vest decât de București. Și acum să și dezvoltăm:

DEMARCAȚIA GEOSTRATEGICĂ. Dacă analizăm puțin perioada comunistă, și în special perioada de mari prefaceri din epoca Ceaușescu, vom constata un lucru foarte interesant: Regiunea Moldova a beneficiat de mult mai puține investiții în fabrici și uzine decât restul țării, de unde și conservarea sărăciei acestei părți din România până astăzi. De ce a dezavantajat Ceaușescu Moldova? De teamă că rușii o vor ocupa și că vor pune mâna pe industria strategică a României. Așadar Moldova a fost sacrificată din rațiuni considerate bine întemeiate – nu a avut nici prea multe fabrici și uzine, nici drumuri bune, ca să nu le primească cadou rușii, în cazul unei posibile ocupații.

Din nefericire, pentru americani și occidentul european România este astăzi un fel de provincia Moldova din epoca comunistă. Ea nu trebuie să se dezvolte prea mult, nu trebuie să aibă o rețea de autostrăzi bine pusă la punct, nu trebuie să bată palma cu prim ministrul Japoniei (adică o putere din Orient) pentru a beneficia de investiții majore făcute de a treia putere economică a lumii (vă amintiți scandalul diplomatic din din anul 2018, al cărui unic scop a fost descurajarea Japoniei de a face investiții în România), etc. România trebuie să deservească interesele occidentale și atât, alții fiind cei care stabilesc lucrurile esențiale pentru noi. Așadar, vrei ca om politic important să inițiezi construirea unei autostrăzi peste Carpați? Nicio problemă, pușcăria îți va bate la ușă și o să te liniștești.

Ca să înțelegeți mai bine, în anul 1996, Samuel Phillips Huntington, profesor la Harvard și analist politic, a publicat lucrarea “Ciocnirea civilizațiilor și refacerea ordinii mondiale”  în care susține teza unei noi ordini mondiale, instaurată la sfârșitul Războiului Rece, o ordine care plasează România în zona civilizației ortodoxe, adică într-o lume diferită de cea occidentală, catolică și protestantă, dificil de armonizat cu aceasta. De altfel, el nu face decât să confirme politica de secole a occidentului european în care Carpații delimitau lumea catolică condusă de Papa de la Roma și orientul ortodox.

civilizatiile lumii

Civilizațile lumii după Huntington

Să nu îl uităm nici pe George Friedman, de la Stratfor, care vorbea nu demult despre necesitatea ca România și alte țări din estul Europei să fie transformate în țări tampon menite să înconjoare Federația Rusă, pentru a-i bloca expansiunea și a servi astfel interesele americane. A spus-o limpede, cu cinism, iar vocea lui este una dintre cele care dă direcție jocurilor geostrategice mondiale. Ori o țară tampon NU ARE VOIE să devină o Elveție, așa cum România ar avea potențial să devină dacă ar fi lăsată. Prin urmare, interesele geostrategice americane (vezi și mega țeapa Bechtel) nu coincid cu nevoia firească a unei țări ca România de a avea o rețea mare de autostrăzi.

La toate aceste interese geostrategice se adaugă încă unul major: transformarea Transilvaniei în Principat Autonom, un alt plan care trebuie să descurajeze construirea unei autostrăzi peste Carpați. Astfel, în timp de Ungaria se leagă de Transilvania prin autostrăzi, Bucureștiul nu o face!!! Să fie doar lipsă de viziune a politicienilor români? Nu, este o gândire strategică căreia i se subordonează și mulți penali din politica românească, cu putere de decizie.

Desigur, naivii vor reclama Teoria Conspirației, faptul că ungurii nu pot pleca cu pământul în spate sau că, oricum, românii sunt majoritari în Transilvania. Doar că în momentul în care chiar și românii din Transilvania vor fi convinși că le-ar fi mult mai bine fără MITICII de la București, treaba este mai mult de jumătate rezolvată. Iar la acest lucru se muncește din greu: în primul rând se fac investiții străine majore care ridică și mai mult nivelul de trai al celor din interiorul Arcului Carpatic, care oricum este peste cel al moldovenilor, oltenilor sau muntenilor. Simultan, în anumite mijloace importante de presă din Transilvania se marșează din greu pe stimularea unei revolte împotriva Bucureștiului, care ia banii din Ardealul mai bogat ca să îi prăduie în alte zone și în interes personal. În același timp, în afara țării, Transilvania este promovată turistic cel mai adesea independent. Ungaria investește major în Ardeal, cumpără terenuri, susține cu foarte mulți bani populația de etnie maghiară. Un sistem judecătoresc corupt și trădător „restituie” terenuri, imobile, chiar sate întregi urmașilor unor grofi unguri, fără ca aceștia să aibă drepturi reale asupra lor… Prințul Charles al Marii Britanii, care nu va fi niociodată rege al Regatul Unit, a devenit un apostol al intereselor Transilvaniei de pe poziția revendicată de urmaș genetic al lui Vlad Țepeș, visând probabil la tronul regatului independent al Transilvaniei…

Marea greșeală a multor români care se cred foarte isteți (ăia care zic că nu pot lua ungurii pământul Transilvaniei ca să îl ducă în Ungaria), este aceea că nu înțeleg faptul că ruperea Transilvaniei de România NU trebuie să însemne alipirea acesteia la Ungaria. Nicidecum! Proiectul este cel al unei Transilvanii independente, expresie a voinței locuitorilor ei, un proces care nu trebuie realizat neapărat prin violență. Nu uitați că Europa Occidentală a avut grijă să rupă atât Cehoslovacia, cât și Iugoslavia, că în 1989 a vrut să rupă și România, dar asta nu le-a ieșit. De ce ar vrea să o facă? Pentru că toată istoria ne arată că marile puteri vor să aibă vasali mici și slabi, nu țări care să le facă concurență economică sau militară!

Ori, din perspectiva acestui proiect, nu este de dorit ca restul României să se lege prin autostrăzi de Transilvania, pentru că asta ar stimula major circulația între provinciile românești, ar duce la o dezvoltare economică sporită și la o omogenizare a prosperității.

Tocmai de aceea, din păcate, cu o clasă politică (și mă refer la toate partidele parlamentare) incompetentă, coruptă și aservită unor interese străine, nu avem șanse ca în viitorul apropiat să construim autostrăzi peste Carpați. Stăpânii coloniei România nu sunt de acord cu asta! Punct!

P.S. Pentru cei cu creier puțin, care ar fi tentați să mă acuze de simpatii rusești, în urma scrierii acestui articol, menționez că în ultimele două secole, nicio forță străină nu a fost atât de toxică pentru români precum Rusia și că sunt convins că rușii nu ne sunt prieteni nici astăzi!

Daniel Roxin


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

31 Comments on România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

  1. Teoria dumneavoastra sta in picioare ,e logica,coerenta ,argumentata. Dar ca aceasta teorie sa fie functionala trebuiesc indeplinite anumite conditii:
    1.capii militari „007” au telecomanda externa.
    2.capii procurorilor au telecomanda externa.
    3.”culoarele „din justitie nu sunt din teoria conspiratiei.
    4.Presedintii Romaniei si sefii partidelor parlamentare de dupa 1989 au facut si fac parte din complot.
    5.Miscarea # rezist si personajele publice legate miscarii, reprezinta interese antiromanesti.
    6.Sintagma „statul paralel” e justificata si cat se poate de reala. (In USA s-a confirmat ca exista;dece la noi nu!
    Daca aceste ipoteze (pe surse ,sigur) sunt indeplinite teoria dumneavoastra devine realitate pura.

    • Buna dimineata!!!Cam pe aici!

    • Fără complicitatea unei importante părți a populației, este complicat să dictezi alte reguli, sociale, religioase, tradiții. Dar, nu imposibil. Depinde de fiecare individ cum va acționa în acest context geo politic din ce în ce mai încins.

  2. Cu părere de”rau” asa zisele argumente pleaca de la ipoteze eronate. Moldova nu a fost dezvoltata deoarece politică românească pe vremea lui Ceausescu sustinea dezvoltarea si inarmarea zonelor de la granița cu occidentul și nu cu aliatii, URSS la acea vreme. Nu neg unele interese straine care împiedică construirea de autostrăzi, dar delimitările prezentate, Carpații …, sunt mai degrabă din secolul trecut. Acum conteaza banul si in plus extinderea spre orient este chiar binevenită.
    Oricum, pare un articol pe comandă sau …

    • Din pacate, da, exista oameni ca dta, care fie nu vad/nu inteleg evenimentele fie locuiesc in zona vizata si si-au insusit deja ideea ca o vor duce mai bine fara „mitici”, ei, „rostoganii”. La ce amestecatura de sange e p-acolo, nu mai mira deloc.

  3. adica nu exista hotii care au furat banii de autostrazi?
    am fost obligati sa dam 14mil dolari pe km? de ce Boc a redus la jumatate ?

  4. cetățeanul tulburat // 3 februarie 2018 at 17:21 // Răspunde

    Zioniștii conduc România în frunte cu Soros și Rothschild. Caracatița globalistă numită Deep State are tentacule in România de multe zeci de ani…iar noi restul…visăm frumos, în întuneric! (Mind control)

  5. Va spun eu, in afara Uniunii E uropene, noi am duce-o mult mai bine. Am putea face afaceri cu toate statele care sunt interesate de Romania, si slava domnului sunt destule.Dar trebuie sa scapam de politicieni si partide. Astia, astea sunt care ne trag in jos.

    • cetățeanul tulburat // 3 februarie 2018 at 23:57 // Răspunde

      Nu ai cum să faci afaceri! Banii sunt inventați de ei, ei fac regulile, e jocul lor…joacă cu noi monopoly din generație în generație, ei sunt la butoane în permanență, noi suntem dezbinați, controlați și spălați pe creier cu religiile că altfel de viață nu poate exista pe planeta asta! Altă alternativă ar fi să ne unim și să nu ne mai pese de banii lor să nu mai muncim ca fraierii pentru niște salarii de mizerie să plătim facturi la energie și impozit că locuim pe suprafața planetei…că deh…Noi suntem populimea care trăim în rezervație! Ei au de toate și nu plătesc nimic. Planeta este a tuturor nu numai a lor. Au monopolul asupra tuturor informațiilor noi suntem boii care ne complacem în joaca lor, ne vând iluzii să punem botul la vrăjelile lor…pe toate meridianele se trăiește la fel sau mai rău…Alte civilizații folosesc teleportarea ca mijloc de deplasare, noi învârtim roțile pe șosele și ne hlizim intre noi care pe care are căruța mai bengoasă.

    • Da un exemplu de state interesate de Romania daca nu ar fii in U.E.

  6. Total de acord cu dumneavoastra. Constructie logica fara cusur,cu argumente. Sa mai spunem ,insa, inca o data, ca nimic din acest dezastru trecut, prezent si viitor nu ar fi fost posibil fara hotii si tradatorii de tara care isi zic politicieni romani!

  7. Conspiratia este interesata ca ceilalti sa creada ca nu exista conspiratii. Daca n-ar exista conspiratii n-am avea nevoie de servicii secrete. Iar daca exista mici conspiratii atunci exista si mari conspiratii, ca in toate pe lumea asta.

  8. Daniel Roxin,cati ani ai?Cum sa afirmi ca Ceausescu n-a facut fabrici in Moldova ? Esti si tu dintre aia care nu vad mai mult de lungul nasului ? Mai studiaza baiete si ai sa afli ce erau alea:CS Galati,CUG Iasi,UM Roman,Ceahlaul PN,Electrocontact Botosani,UR Barlad,IMU si UR Suceava,si multe,multe altele !

  9. Problema acestei Tari este prostia,lipsa de educatie,parintii nu au timp sa a-si educe copiii din cauza ca au devenit sclavii consumerismului occidental,bunicii sunt morti de mult,bunul simt a diparut cu desavirsire,nu mai exista rusine,tot ce este urit si anormal a devenit frumos si normal,majoritatea se supune minoritatii.Acolo unde este prostie multa si lipsa de educatie Hotii pot sa fure nederanjati de nimeni.Romanii sunt “campioni “la stat in fata Televizorului ,in medie 6 pe zi ,intrebati pe oricine cind au citit ultima oara o carte. Romania Trezestete.Romania caz pierdut!!!!!!!!Irecuperabila!!!!

  10. ma puteti acuza de putinism, dar de departe cea mai ampla dezvoltare a fost sub urss. ca nu ne place, asta e! si tot asta cred si bulgarii sau sarbii. de ce zic asta? dupa retragerea din 58 s a cam terminat cu jaful. ca din 45 pana in 58 s a jefuit, da! pot fi de acord. dar asta face parte din prada de razboi pe care toate imperiile din toate timpurile si au luat o. dar dupa 58, gata! nu s au mai luat nici petrol, nici gaze, nici industrii. nimic. ca mai erau crize si se mai dadeau grane da! era fratia socialista. stim foarte bine ca se primea in schimb petrol si gaze subventionat. oricum am da o era mult mai cistit decat acum. acum, nici nu se descopera ceva zacamant ca e si dat. cred ca cel mai bun si lamuritor lucru ar fi o comparatie intre perioada comunista si perioada actuala a Romaniei in raport cu puterea suzerana. sunt ferm convins ca rusii ar iesi cu mult mult inaintea UE pozitiv. de fapt cu UE iesim sigur pe minus.

  11. Săraca Romanie, ce politicieni are, dar sa speram ca sunt minciuni, manipulari si ca nu este adevarata această teorie! Dar, chiar dacă ar fi adevarata totusi nu înteleg raționamentul, deoarece chiar dacă fosta Cehoslovacie s-a divizat in două si anume Cehia și Slovacia, între ele există autostrăzi, chiar am mers intre Brno si Bratislava cu autocarul pe autostrada. La fel există intre Belgia și Luxemburg, intre Belgia și Olanda, intre Belgia și Franța. La fel intre Croatia si celelalte state din fosta Iugoslavie. Dupa cum există si trenuri internaționale, chiar si TGV-uri între Belgia, Luxemburg, Olanda și Franța, etc. De aceea nu înteleg raționamentul. Belgia este împărțită intre Valonia (lb franceza) si Flandra (lb olandeză). După Antverpen (,zona flamanda unde se vorbeste olandeza) se intră în Olanda (primul oraș Rotterdam) ,pe autostrada, cu THALYS tren de mare viteza, terenuri normale, etc. Autostrazile sunt rute ce conectează țări, zone, etc. Așa că nu depinde una de cealalta. De aceea nu înteleg raționamentul teoriei. Cine poate explica logic teoria expusă în articol ???? Va multumesc!

    • Sa te tii autostrazi peste Carpati, dar numai DUPA secesiune! Asa cum mentionezi mai sus. Numai ca acolo nu se planifica secesiuni, inca. La noi ar fi un factor catalizator al ruperii (prostesti).

  12. Articolul este realist si bine scris. Desigur multe alte lucruri se pot adauga.
    As mentiona vechea dilema: nimeni nu vrea sa puna „ortodoxismul” in lumina lui naturala. El a avut rolul lui istoric si ar putea sa i-l aiba in continuare daca ar exista personalitati care sa i-l produca local.
    In opositie cu „ortodoxismul” este creata „campania” anti Ruseasca, anti-Bulgara, anti-Sarba, anti-Greaca; nu cred ca politica asta de anti-vecini are un rol altul decat sa anihileze „ortodoxismul”.
    N. Titulescu a incercat sa rezolve aceasta problema, dar nu a reusit din cauza „opozitiei occidentale” din acea vreme (pro-Germana, pro-Vest Europeana). Aceeasi „opozitie” este prezenta acum. Ne-au distrus industria ca sa nu o revitalizam; cu industrie puteam face totul singuri fara ajutor din afara.
    Neutralitatea am pierdut-o deasemeni. Cand eram prieteni cu Nemtii ne-au ajutat sa pierdem Ardealul si Basarabia. Ne-au lasat sa luom Basarabia inapoi ca sa a-i ajutam pe ei in razboiul cu Rusii.
    Daca nu era revolutia bolsevica nu luam Basarabia in 1920, si nu mai aveam aceasta problema de re-intregire. Oricum Moldova nu mai are conducere Ruseasca, ci Romaneasca. Deci nu mai conteaza daca ramane independenta sau se uneste cu noi.
    Si daca nu mai avem problema Moldovei care este problema cu Rusii? Rusii au resurse imense de care avem nevoie: de la gaze, la petrol, minereu de fier, carbune, etc. De ce aceasta politica anti-Ruseasca? Vestul a fost salvat de Rusi caci altfel ramanea ca simple colonii ale Germaniei.
    China devine prima putere economica a lumii si se leaga de Romania prin intermediul Rusiei. De ce sa evitam relatii stranse cu China?
    Si de ce in general?
    Rusii sunt „ortodoxi”, Americanii, Britanicii, Germanii si Francezii nu sunt.
    Ura se toarna strop dupa strop.

  13. Ce manipulare! Ce scenariu manipulator!
    Si eu am mers atât in interiorul țărilor cat si intre diverse state pe autostrăzi. Autostrazile conectează atât țări, cât si zone ale unei țări. Atunci care este logica acestui asa-zis scenariu ????? Dar intre Franța si Marea Britanie există Eurotunel și sunt țări diferite. La fel intre Austria si toate celelalte țări (Italia, Elvetia, Cehia, etc.) există autostrăzi, dar și intre zonele fiecarei tari in parte există autostrăzi. Între Ungaria si Slovacia, intre Slovacia si Cehia, intre Polonia si Cehia există atâtea cai de comunicații și de transport auto, sosele si autostrăzi si feroviar internațional. Care este atunci logica acestui scenariu expus ??????

    • Voi nu intelegeti o chestie: Romania e f####a indiferent de partea cui se da pentru ca este exact granita dintre orient si occident. O Romanie puternica, stabila, independenta este o Romanie care, in cazul unei conflagratii mondiale ar putea sa spuna „eu nu ma bag”. Asa ca intelegeti o data pentru totdeauna ca nu vom iesi niciodata din rahatul in care suntem daca puterea nu va fi preluatabde catre popor, pentru ca politicienii pot fi santajati, poporul nu.

  14. Ipoteza e putin cam trasa de par.Logic ar fi ca actualii guvernanti,proveniti din zona mai „rosie” a tarii,ca si alegatorii lor,sa se bata vitejeste pentru autostrazile ce i-ar face beneficiari si mai dihai ai bunastarii din Transilvania.Or tocmai ei sunt cei care nu numai ca nu se zbat pentru asa ceva ci „fac totu” ca sa-si umfle buzunarele sparte cu fondurile.Eventual aliatii lor din UDMR ar putea sa nu vrea sa fie prea facile caile de comunicatie intre Ardeal si restul tarii.Iar ignoranta si nepasarea criminala a mafiotilor din mezzo giorno le vine ca o manusa.Daca se va sfasia tara,principala vina ar fi a lor,si nu a unor forte din afara.

  15. Daniel Daniel // 7 februarie 2018 at 16:44 // Răspunde

    din pacate putin cam trasa de par povestea aceasta sau asa zisa conspiratie impotriva Romaniei! nu avem autostrazi din cauza coducatorilor a spus-o inclusiv fostul premier M. Tudose, deoarece din banii alocati de UE pentru autostrazi in Romania nu se putea fura. nu am auzit inca ca printul Charles al Marii Britanii sa nu mai fie succesor al coroanei. probabil o alta inventie deoarece peste tot se stie ca el este succesorul Reginei Elisabeta. asa ca nu dezinformati oamenii, daca faceti presa faceti-o de calitate nu bazata pe povesti si minciuni.

  16. Va rog sa urmariti ce s-a intamplat cu popoarele de traditie crestin-ortodoxa. Am lasat deoparte cele doua razboaie mondiale.

    Ei bine, iata!

    Rusia: 70 de ani de comunism salbatic si peste 20 de milioane de victime (asta asa ca sunt de treaba),

    Ucraina: 70 de ani de comunism salbatic si peste sapte milioane de victime, plus ce a urmat acum (razboiul cu rusia),

    România: cred ca nu trebuie sa mai spun (se fac, iata, 70 de ani si la noi, plus victimele al caror numar nu vreau sa-l stiu pentru ca simt ca inebunesc),

    Serbia: cumplit razboi in anii ’90 din care nu si-au revenit nici acum dupa 20 de ani,

    Bulgaria: „cea ma proasta” tara din Europa, la toate capitolele de departe si de cand s-a infiintat ea ca tara (asa zic baietii si subliniez asta).

    Grecia: marea problema a Europei, „nu produce mai nimic dar consuma cu furie”. Cred ca-i cea mai datoare tara din lume raportat la numarul de locuitori.

    Apoi:
    Siria, cu o foarte mare parte din populatie de religie crestina ortodoxa… Mai trebuie sa spun ceva?…

    Genocidul impotriva Armenilor din Turcia de la inceputul secolului XX… Aproximativ 2 milioane de victime.

    Si cam astea sunt popoarele de traditie ortodoxa de pe lume.
    A! Mai e si biata Georgie, tara dintre Rusia si Turcia, cu un popor extrem de interesant.

    Nu uitati ca am lasat deoparte tot ce au „produs” cele doua razboaie mondiale ca pagube si numar de victime si vorbesc de Europa si orientul apropiat!

  17. romanii sint daci // 25 februarie 2018 at 2:42 // Răspunde

    Romania e doar una si asa v-a fi nimeni nu o so imparta,din contra ea se v-a mari cand se v-a uni cu moldova si basarabia teritorii pierdute dupa al doilea razboi mondial.

  18. Tiberiu Crecan // 28 mai 2018 at 10:56 // Răspunde

    „Prințul Charles al Marii Britanii, care nu are drept de succesiune în Regatul Unit, a devenit un apostol al intereselor Transilvaniei de pe poziția revendicată de urmaș genetic al lui Vlad Țepeș, visând probabil la tronul regatului independent al Transilvaniei…”

    Charles, Prince of Wales is the heir apparent to the British throne as the eldest child of Queen Elizabeth II.

  19. Atata timp cat suntem condusi de clanuri oltenesti va fi vai de noi.

  20. Regret, dar si pe mine m-a izbit discrepanta dintre mesajul articolului si situatia economica a Moldovei. Jud. Vaslui avea, ca si azi, fonduri nelimitate pt. dezvoltare, iar harta economica a vremii arata o reala uniformizare a repartizarii obiectivelor economice.
    Poate gasiti timpul sa va ocupati si de preocuparile lui Cuza ref. la drumurile transcarpatice, despre care am citit ceva, dar nu avand greutatea unor autori consacrati. Va multumesc chiar anticipat!

  21. Cititi azi confirmarea a ceea ce a scris Daniel despre dezvoltare si autostrazi ,cum a fost decorat Lucian Boia de Ungaria ca sa confirme teoria ca noi romanii am fi pripasiti pe aici conform teoriei lui Roessler alogen pripasit pe la nemti in secolul XIX.
    Si un alogen pripasit pe aici zice ca dacii erau semiti iar getii tigani. daci ne-au zis romanii, nepotii nostri de la Roma, noi ne-am zis, rumuni,armini, daoi, dii, vlahi,blahi sau simplu Geti si suntem prin Carpati de mai mult de 10.000-15.000 ani adica prima civilizatie a Europei. Si mai e amaratu de neam romanesc inca in teritoriul lui Burebista, adica de la Nipru pana in Panonia si din Carpatii padurosi pana prin Balcani, muntii Pindului si coasta dalmata. Cati au mai ramas

  22. politica occidentului si a marilor puteri a fost si este : DIVIDE ET IMPERA !!! care se traduce : divide, slabeste si domina!!! este chiar esenta Uniunii Europene , a SUA si a Rusiei!! .

Lasă un răspuns la Dan Mrejeru Anulează răspunsul

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii