Cunoaste lumea

Noutăți

Prea multă muncă poate crește riscul de deces

  •  
  •  
  •  

Un raport recent publicat de Organizația Mondială a Sănătății și Organizația Internațională a Muncii spune că munca excesivă a dus la 745.000 de decese cauzate de accidente vascular cerebrale și boli de inimă.

Pentru a înrăutăți lucrurile, aceasta reprezintă o creștere de 29% din ultimii 10 ani. Așadar, protejarea de suprasolicitare poate fi literalmente o chestiune de viață și moarte.

În timpul pandemiei, mersul la muncă a devenit mai periculos datorită unui virus letal pentru mulți lucrători esențiali. Dar chiar și pentru lucrul la domiciliu, aceasta este o problemă serioasă.

Telemunca a devenit o normă în multe industrii, adesea estompând granițele dintre casă și muncă. În plus, multe companii au fost forțate să reducă operațiunile sau să închidă operațiunile pentru a economisi bani, iar oamenii care sunt încă pe statul de plată ajung să lucreze ore mai lungi”, a declarat Tedros Adhanom Ghebreyesus, directorul general al OMS, notează Health Line.

Asta înseamnă că pericolele de a fi suprasolicitați sunt reale pentru majoritatea dintre noi, dacă nu chiar pentru toți. Este timpul să aruncăm o privire mai atentă asupra a ceea ce simți munca excesivă și cum să ne protejăm de cele mai grave efecte ale sale.

Chiar dacă știți că sunteți suprasolicitat, este posibil să nu aveți capacitatea de a vă părăsi pur și simplu slujba. Dar dacă acesta este cazul, există încă modalități de a vă proteja sănătatea.

Derek Richards, dr. psiholog de cercetare, psihoterapeut și șef al Silver Cloud Health, a declarat că este important să ști să te ocupi de stresul sau epuizarea emoțională care poate duce la probleme de sănătate mai mari.

Puteți începe să vă îngrijiți de sănătatea mintală chiar și în timpul orelor de lucru”, a spus Richards. „Fă-ți timp să mănânci, să mergi la plimbare sau chiar să meditezi ca metodă de relaxare. Acești pași aparent mici nu numai că vă vor ajuta să vă de-stresați, ci vă vor crește și productivitatea pe termen lung, ajutându-vă în cele din urmă să vă simțiți și mai eficienți”, a spus Richards într-un răspuns scris.

Marsha Brown, dr., psiholog autorizat a spus că este, de asemenea, crucial să stabilești limite la locul de muncă, în măsura în care poți.

Fii clar cu privire la cât de multă muncă poți face și spune nu lucrurilor atunci când devine prea mult. Dacă aveți control asupra programului dvs., fiți strategici în ceea ce privește adăugarea timpului de pauză între întâlniri sau întâlniri, chiar și timp de cinci minute. Ideea este să te deconectezi de la serviciu chiar și pentru un moment”.

Și dincolo de micile pauze, Brown sugerează să vă păstrați timp la sfârșitul zilei pentru a citi, a asculta muzică sau a face o anumită activitate fizică – orice lucru care eliberează stresul care altfel crește și afectează sănătatea.

Acesta este timpul tău să te deconectezi și să te gândești la altceva și să ai grijă de tine”, a spus Brown.


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii