Noutăți

Podul Kuandinsky, unul dintre cele mai periculoase poduri din lume

Podul Kuandinsky este situat în regiunea Trans – Baikal din Rusia și are o lungime de 570 de metri. Cu o lățime de doar 2,5 metri, podul peste râul Vitim nu are balustradă sau alte elemente de siguranță pentru mașinile care-l tranzitează. Structura sa metalică este acoperită pur și simplu cu traverse vechi din lemn de la o cale ferata. Aceste elemente devin extrem de alunecoase când sunt acoperite cu gheață și zăpadă, ceea ce face și mai dificilă traversarea podului, fie și de un șofer foarte experimentat.

Inițial podul a fost construit ca o cale ferată ce trebuia să facă parte din ruta Baikal – Amur Mainline. Însă nu a fost niciodată inaugurat, asta pentru că la nici 200 de metri de acesta s-a construit un alt pod, mult mai modern. De aceea oamenii din Kuanda, un sat de aproximativ 1.500 de locuitori din apropiere, au început să-l folosească pentru a traversa râul Vitim pe jos sau cu mașinile.

dty dwdwg podat567

Pentru că nu este oficial un pod auto funcțional, nu s-au făcut niciodată reparații la el în cele trei decenii de la construire. De aceea fiecare traversare a sa este o adevărată aventură, mai ales pentru camioanele de mare tonaj.

Faima podului Kuandinky a trecut de mult granițele Rusiei. O mulțime de pasionați de off-road din întreaga lume vin aici pentru a-și testa experiența. Deși numărul locuitorilor din satul Kuanda scade de la an la an, numeroși localnici părăsind zona în căutarea unei vieți mai bune dincolo de zonele reci ale Siberiei, numărul turiștilor din zonă crește anual.

podar565 pod1qeqeq defeett

sursa:dailymail.co.uk

sursa: odditycentral.com

sursa foto:odditycentral.com

traducere și adaptare: Radu Ungureanu


Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

1 Comment on Podul Kuandinsky, unul dintre cele mai periculoase poduri din lume

  1. Mihai Țigăreanu // 26 mai 2016 at 17:13 // Răspunde

    Poate o lățime de aproximativ 3 metri! Lățimea standard a unui camion normal este de 2,5 metri; doar ecartamentul (distanța între planele mediane ale roților) KamAZ-ului din una dintre imagini, este de 2100 mm (2,1 metri), la care se adaugă și lățimea roții (anvelope 14.00 R 20, în cazul de față – aproximativ 356 mm lățime), deci, o lățime peste roți, de aproximativ 2460 mm (2,4 metri) și, tot mai rămâne ceva spațiu în stânga si-n dreapta roților.

Adauga un comentariu

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii