Cunoaste lumea

Noutăți

Colegiul Medicilor din România ADMITE că Vaccinurile pot cauza AUTISM!!! Răspândiți știrea!

  •  
  •  
  •  

Mai limpede de atât nu se poate!

Iata ce putem citi in Dictionarul Medical Ilustrat de la A la Z („Proiect apreciat de Colegiul Medicilor din România”), editia a 2-a, editura Litera, la pagina 7:

“Este posibil ca autismul sa apara ca urmare a expunerii la o sare de mercur, thimerosal, continuta in vaccinuri, mai ales in urma efectuarii unor vaccinari multiple. […] Astazi nou-nascutii si copiii sunt inca expusi la doze reduse de mercur atat prin dieta, cat si prin alte forme de poluare a mediului sau prin vaccinuri, in care thimerosalul este utilizat drept conservant si injectat in mai multe reprize direct in sange.” (vezi textul în original, în fotografia de mai jos)

Cu alte cuvinte, Colegiul Medicilor din România,prin faptul că girează această lucrare, admite că vaccinurile pot cauza autism! În aceast context, planul de introducere a obligativității vaccinării se arată nu doar nedemocratic, adică totalitar, ci și criminal!

Sursa: Rapcea.ro

colegiul medicilor 1

colegiul medicilor 2


Cunoaşte Lumea --> Prima pagină


  •  
  •  
  •  

53 Comments on Colegiul Medicilor din România ADMITE că Vaccinurile pot cauza AUTISM!!! Răspândiți știrea!

  1. Da, este criminal. Din pacate, medicii de la noi (si nu numai), cei care practica asa-zisa „medicina oficiala”, au licenta pentru a ucide. Adica au libera practica si pot prescrie, in mod legal, medicamente/substante care ucid.

  2. Am ajuns o tara manipulata……suntem mai comunisti decat comunistii. NU-I DE AJUNS CA-I PIATA INVADATA DE PRODUSE OTRAVITE? NE MAI OTRAVESC SI ASTEA…..SA LE-O DEA D-ZEU LOR ACEASTA OTRAVA.

  3. Multumim pentru informatie!

    Daca Colegiul Medicilor din Romania admite in aceasta publicatie, la pagina 7, faptul ca sarurile de mercur, thimerosal, continute in vaccinuri pot produce autism, obligativitatea vaccinarii este cu atat mai mult o masura criminala luata impotriva noastra a tuturor.

    Da Doamne LUMINA !

  4. Pe coperta dictionarului scrie „Proiect apreciat de Colegiul Medicilor din Romania” si nu admite.
    In Dex scrie „ADMÍTE, admit, vb. III. Tranz. A primi ca bun, a considera ca adevărat; a fi (provizoriu) de acord cu ceva; a îngădui, a permite. ♦ A da curs favorabil unei cereri. ♦ A primi un solicitator, a accepta un candidat. – Din fr. admettre, lat. admittere.”, iar „APRECIÁ, apreciez, vb. I. Tranz. 1. A determina prețul, valoarea unui bun; a evalua. ♦ A prețui pe cineva sau ceva (pentru calitățile sale); a aprețui. 2. A socoti, a considera (că)… [Pr.: -ci-a-] – Din fr. apprécier.”
    Asa ca atunci cand dati informatii de genul asta mai bine citati corect sursa.
    Adevarat ca daca ei „äpreciaza” acest dictionar in care scrie ce scrie mai sus, atunci undeva ei consideara probabil ca exista posibilitatea, dar de la admite si pana la aprecia ceva e cale lunga.

  5. producator de vaccinuri // 20 aprilie 2016 at 15:52 // Răspunde

    Acea afirmatie are fix aceeasi valoare stiintifica precum urmatoarea:
    „Este posibil ca autismul sa apara ca urmare a citirii articolelor de pe http://www.cunoastelumea.ro„.
    Atat afirmatia de acolo cat si a mea nu au fost dovedite stiintific, nu exista nici cea mai mica dovada care sa lege cauza de efect. Pe de alta parte, nici nu pot fi infirmate 100%.
    Si asemanarile continua: daca o repet de mai multe ori se vor gasi cativa idioti care sa o creada. 😉

    • Gheorghe Gigel // 21 aprilie 2016 at 13:34 // Răspunde

      E o lucrare girata de ei. Punct!
      Ce valoare stiintifica mai cauti in afirmatie?
      E o valoare de adevar sau neadevar.
      Daca gireaza un adevar, atunci vaccinurile cu thimerosal sunt TOXICE.
      Daca gireaza un neadevar, atunci gireaza o minciuna.
      Ce nu-i clar, mai dottore?!
      Dovedeste ca-i altfel facandu-ti tu si tot neamul tau toate vaccinurile.

  6. Interesant cum vedeti o poza si gata, e singura dovada de care aveti nevoie. Mai amuzant ca thimerosalul nu se mai foloseste in vaccinuri de cativa ani. Nu ca ar fi fost vreodata dovedit vreo legatura intre el si autism. Uite un articol, care chiar citeaza surse pt afirmatiile facute (alte articole care la randul lor isi listeaza sursele, cum e si normal sa procedezi cand faci astfel de afirmatii):

    https://www.sciencebasedmedicine.org/vaccines-still-not-linked-to-autism/

  7. Eu, personal nu cred ca cei din Colegiul Medicilor au citit integral acest dictionar. Dupa cum zicea cineva mai sus, thimerosalul nu se mai foloseste in compozitia vaccinurilor obligatorii inca din 2001, conform CDC (Center for Disease Control and Prevention). Inainte sa mai distribuiti asemenea stiri, consultati va rog si alte site-uri (mai de incredere).

  8. Va vine usor sa vorbiti cei ce sunteti inca departe de a avea un copil diagnosticat cu autism. Iar pe cei ce au scapat de acest risc ii felicit. Dar sa fiti parintele (inconstient cum am fost eu) unui baietel absolut normal pana la facerea vaccinurilor de la 1 an, si care a crezut (fara sa cerceteze despre riscurile vaccinarii) ca a face toate vaccinurile posibile este bine pentru sanatatea pruncului sau, este o mare incercare in viata unui om. Cristina, Sorina si toti ceilalti ce sunt fani neconditionati ai vaccinurilor va doresc mult noroc in viata. Sa auzim numai de bine! Eu ma voi stradui sa fac tot ce-i mai bine pentru Calin al meu fara sa cer ajutorul vostru. Aveti insa grija ce faceti pentru copii vostri!

    • Daca te documentezi putin, o sa vezi ca autismul apare înaintea vârstei de un an când se face vaccinul ROR, pe care toată lumea il consideră responsabil pentru aceasta boala. Faptul ca autismul se diagnostichează in jurul vârstei de 1 an asta nu înseamnă ca acesta este si momentul debutului. Din cauza voastră, a celor care sunteți împotriva vaccinărilor (si sunteți multi din păcate), chiar daca noi ne vaccinam copiii aceștia se pot îmbolnăvi din cauza prezentei virusului sălbatic in populație, virus pe care il vor răspândi copiii voștri nevaccinati.

      • Daniel Roxin // 21 aprilie 2016 at 13:11 // Răspunde

        Spuneti prostii! Care este rolul vaccinului, daca nu cel de a proteja de virusii salbatici? (ca de virusii mutanti, provocati de medicamentatia in execes, nu poate sa protejeze niciun vaccin) Or, daca vaccinul este eficient, atunci un copil nevaccinat nu poate fi un pericol pt unul vaccinat. Este o logica atat de simpla, incat ma astept sa o intelegeti. Dar poate nu intelegem noi. Lamuriti-ne: fata de ce virusi asigura protectia un vaccin?

        • D-le Roxin, exact aceeasi lipsa de logica am intalnit-o intr-o discutie pe care am avut-o cu un medic. Aceeasi afirmatie, auzita la multi, trasa parca la indigo: „…chiar daca noi ne vaccinam copiii, acestia se pot imbolnavi (de la copiii vostri nevaccinati)…”. Nu e posibil, in mod natural, ca zeci/sute de persoane, din medii presupus diferite, sa gandeasca/vorbeasca identic! Ulterior, despre acel medic am inteles ca avea legaturi cu niste distribuitori de medicamente si aparenta sa lipsa de logica ascundea, in fapt, un interes financiar personal destul de important… Multi cetateni „disperati” dupa vaccinuri „cat mai multe si obligatorii” pot fi, in realitate, angajati ai unor importatori/distribuitori ce isi promoveaza agresiv ori isi protejeaza afacerile proprii, fara sa le pese de raul pe care il produc altora. Bineinteles, nu exclud nici posibilitatea ca unii oameni sa fie, intr-adevar, straini de orice logica…

        • nelu utza buhai // 22 aprilie 2016 at 12:01 // Răspunde

          Doamna stiati ca din copii normali au ajuns in scaune cu rotile chear peste 4 ani din vaccinuri
          Nu mai vb daca sunteti norocoasa si nu vi sa intamplat eu stiu mai multe cazuri concrete
          Eu nu sustin ! Sunt si vaccinuri bune da: dar acuma se vaccineaza copiii mai mult ca oricand / nici pe vremea razboielor nu se injectau atata copiii numai exact pt stoparea unor boli
          Toata lumea trebuie sa stie ca cei ce promoveaza vaccinurile sunt miliardarii;
          Apoi cei care vor sa devina clar;
          Stiti ce fac americanii in Africa vaccineaza si vaccineaza dar nu imbunatatesc traiul copiilor
          Mai degraba se stopeaza maladiile de acolo prin igiena si mancare !
          Daca le face vaccinul si mor de foame ? Beau apa noroita !
          Ce sun eu, sunea un doctor voluntar din Africa ca nu mai vede rostul milioanelor de euro investite in vaccinare pt Africa! Ei au nevoie de mancare si igiena!!!

          Am copii pefecti sanatosi nevaccinati si se racesc foarte rar
          Am prietene copiii lor vaccinati la timp si bolnaviciosi si probleme : trebuiau sa fie maxar cum sunt copiii mei de sanatosi

          Eu imi vaccinez copii numai cu vaccinele care cred ca sunt necesare
          Poate sunt vreo doua maxim si cele mai importante.
          Sunt multe de scris asa ca parintii trebuie sa gandeasca bine innainte de a face un vaccin copilului e absolut normal acest lucru
          Trebuie inventat un vaccin contra foamei, contra igienei,si pro creier!

          • Ce treaba are raceala de sezon cu vaccinurile? Repetati ca niste mori stricate aceasta idee eronata. Vaccinul te protejeaza de boala impotriva careia te-ai vaccinat, nu impotriva racelilor. Un copil care se afla intr-un colectiv, va raci de mai multe ori si e normal. In felul acesta se formeaza si anticorpi. Apoi corect este „vaccinuri”, nu „vaccine”. Si nu mai zic de restul aberatiilor. Ai preluat idei de la altii si nici nu le gandesti.

      • Nu exista niciun virus, este frauda medicala.

    • Medicul a ajuns la concluzia ca vaccinurile au cauzat autismul sau tu? Stii macar ca un copil care se naste cu autism se manifesta in acest fel abia la varsta de 1 an (pana atunci pare normal)? Stii ca sunt copii nevaccinati care au autism? Si stii ce consecinte grave are acest curent antivaccinism, pt ca voi nu vreti sa aveti un gram de ratiune? Oare sa postez al 3 lea caz in care un baiat de 14 ani a murit in chinuri, din cauza difteriei?

      • Ce legatura are copilul bolnav de difterie? Tu stii ca virusul rujeolei nu exista? Tu de ce iti intoxici copilu? Puneti mana si cititi nu mai fi-ti toante. virusul pojarului nu exista verdict dat in Germania, 6lucrari prezentate, data vetdictului 26 februarie 2016 iar voi ii da-ti intruna cu vaccinu, inconstientilor.

  9. Vaccinurile protejează de virusul salbatic,ai dreptate, dar nu toate vaccinurile se fac in maternitate. Si fiind o prevalenta mare a virusului in populatie ( din cauza refuzării vaccinurilor) șansele sunt foarte mari sa apara imbolnavirea fie pana la administrarea vaccinului, fie in primele 2 săptămâni după administrare când încă nu au apucat sa se formeze anticorpii.

  10. http://www.fda.gov/downloads/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/UCM123789.pdf

    Poate ajuta pe altcineva. E suficienta o privire la reactii adverse.

    • Daca stam sa citim reactiile adverse la fiecare medicament, atunci nu ne mai tratam cu nimic. Nu exista niciun medicament fara reactii adverse. Trebuie sa punem in balanta riscurile si beneficiile. Companiile farmaceutice sunt obligate sa treaca POSIBILELE reactii adverse prin urmare nu este obligatoriu sa apara toate cele care sunt scrise, e posibil sa nu apara nicio reactie adversa.

      In ceea ce priveste reactiile adverse nici nu mai stiu ce sa cred. De vaccinat nu va vaccinati pe motiv ca sunt prea multe reactii adverse, dar antibiotice folositi in prostie (fie ca este nevoie, fie ca nu) chiar daca exista multe reactii adverse (numai sa stati sa le cititi) si chiar consecinte negative cum ar fi rezistenta.

  11. In anul 1999 ca urmare a unei investigatii nationale cu privire la raspandirea mercurului, centrul de control al raspandirii bolilor si academia de pediatrie americana din SUA au decis sa ceara ca masura preventiva eliminarea din vaccinuri a substantei conservante thiomersal deoarece continea mercur, mai putin de 2,5% din doza zilnica considerata acceptabila. In lipsa unor studii aceasta a fost o masura preventiva. Studiile ulterioare nu au evidentiat vreo problema si vaccinurile au ramas chiar si asa fara thiomersal. Motivul principal a fost ca retragerea a provocat panica populatiei iar Uniunea Europeana a cerut si ea imediat eliminarea substantei. In Statele Unite au fost deschise mii de procese din partea parintilor ce au copii cu autism doar pe baza acestei masuri preventive. Deci ca sa raspund, si aceasta carte girata de colegiul medicilor spune ce au spus si specialistii americani, este posibil ca doze repetate de thiomersal din vaccinuri sa aiba efectele nedorite cauzate de mercur desi vaccinurile ce il folosesc contin deocamdata doze foarte mici. Pe de alta parte ceea ce nu contine cartea, si ma intreb daca are date mai noi de anul 2000, e ca nici nu se mai foloseste substanta datorita perceptiei publcului asupra masurii preventive explicate mai sus. Si concluzia concluziei : discutam despre oale sparte acum un deceniu si jumatate care nici nu erau ale noastre si nici nu stim de ce s-au spart, insa in teorie ar fi putut fi oalele noastre… asa ca mai bine mancam din pumni,

  12. Thiomersalul este inca prezent in vaccinuri.
    De ce vorbiti daca nu stiti?
    Mai ales ca aceste vaccinuri sunt importate din Kazahstan si Danemarca unde ei nu sunt vaccinati!!!!

    Rog sa mi se spuna si mie ce vaccinuri sunt bune intr-adevar
    Adica fara aluminiu si fara mercur!
    Multumesc

  13. Toata lumea se ia de Thiomersal. Eu nu am o parere buna nici despre restul componentelor vaccinurilor: tesut de cultura (embrion de pui, rinichi de maimuta, etc), cocktail de pana la 6 virusi/bacterii inactivate sau ucise, aluminiu si alti alergeni. Tinand cont si de faptul ca sistemul imunitar are niste bariere pe caile naturale de intrare in corp, nu mi se pare normal ca aceste componente sa intre in corp sarind peste aceste bariere naturale.

    • Dragos, un virus ca sa se replice, are nevoie de tesuturi vii. Fiind replicat isi pierde si din patogenitate. Cele mai bune tesuturi sunt cele de embrion pentru ca nu au specificitate, nu au inca o functie anume. Sunt ca celulele meristematice de la plante. In al 2-lea rand chiar tu ai spus ca vaccinul contine virusuri/bacterii inactivate sau ucise. Deci reactia care va aparea in urma vaccinarii, va fi formarea de anticorpi, insa infectia nu se va manifesta (asa cum se intampla la infectarea cu agentul patogen salbatic). Care este ideea vaccinarii? Sa se formeze anticorpi, astfel incat atunci cand sistemul imunitar va avea de face cu agentul patogen in sine va sti cum sa reactioneze, datorita anticorpilor formati de la vaccinare. Aluminiul are rolul de a stimula raspunsul imunitar, reactia de care ti-am spus mai sus. Daca ai citi carti de microbiologie, biotehnologii si imunologie ai intelege mai bine tot acest proces.

  14. Ruxandra Calota // 26 aprilie 2016 at 17:18 // Răspunde

    Citez de pe wikipedia, pagina dedicata doctorului care a promovat aceasta teorie, si caruia, in consecinta, i s-a anulat licenta de practica pentru minciunile din studiu si daunele provocate. Din pacate, romanii sunt campioni la ignoranta. Inca o data.
    „Wakefield’s study and his claim that the MMR vaccine might cause autism led to a decline in vaccination rates in the United States, United Kingdom and Ireland and a corresponding rise in measles and mumps, resulting in serious illness and deaths, and his continued warnings against the vaccine have contributed to a climate of distrust of all vaccines and the reemergence of other previously controlled diseases.”

    • Daniel Roxin // 26 aprilie 2016 at 18:36 // Răspunde

      Da, esti campioana, daca Wikipedia este sursa ta suprema de informare. Intr-o lume in care presa este in mana corporatiilor, a crede tot ce spun marile trusturi de presa este culmea naivitatii. Somn usor!

  15. Ruxandra Calota // 26 aprilie 2016 at 22:05 // Răspunde

    Wiki, in mana corporatiilor? :)))

    Ce ziceti de revista care a publicat si apoi retractat articolul din motive de frauda?

    Ce ziceti de guvernul Statelor Unite?

    Sau de autism watch org, adica cei vatamati, cum ar veni?

    Dar sunt convinsa ca-mi bat gura de pomana. O singura intrebare as mai avea: DVS de unde v-ati luat informatiile? V-a zis cineva odata si va place mult teoria conspiratiei, ca e la moda? Eu am somn usor, ca nu colportez informatii care pot ucide copii nevinovati. Somn usor si dvs.

  16. CICORTAS ADRIAN // 23 mai 2016 at 19:27 // Răspunde

    Marius Alexandru Litu
    18:51 (Acum 27 de minute)

    către mine, Colegiul
    Stimate Domnule Dr. Adrian Cicortaș,

    Vă transmit mai jos poziția Biroului Executiv al Colegiului Medicilor din România față de vaccinare și implicit față de articolul la care faceți referire.
    Cred că acest lucru răspunde cerințelor dvs., chiar dacă nu este emis de departamentul juridic, considerând că poziția oficială a unei organizații este dată de conducerea acesteia.
    Veți găsi (postată de ceva vreme) această luare de atitudine și pe pagina de web a Colegiului Medicilor din România (www.cmr.ro):
    Ca urmare a unor sesizări primite de la populație, Biroul Executiv al Colegiului Medicilor din România face următoarele precizări față de afirmația conform căreia vaccinarea ar produce autism, informație apărută și în „Dicționarul Medical Ilustrat de la A la Z” (acolo unde apare și informația că editarea acestui dicționar este un „proiect apreciat de Colegiul Medicilor din România”):
    Colegiul Medicilor din România a încurajat și încurajează elaborarea de proiecte cu caracter de informare a populației.
    Colegiul Medicilor din România nu își însușește conținutul materialelor din dicționar.
    Colegiul Medicilor din România nu a participat la elaborarea și nici nu a verificat valoarea științifică a materialelor din respectivul dicționar.
    Colegiul Medicilor din România este parte la elaborarea Programului Național de Vaccinare, lucrare care se elaborează conform celor mai bune dovezi medicale existente în prezent.
    Colegiul Medicilor din România este parte activă la elaborarea legii vaccinării și în campaniile pro-vaccinare care se desfășoară conform recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății.
    Dr. Marius – Alexandru Lițu
    Director General
    Colegiul Medicilor din România

  17. Aici puteti vedea ce au gasit italienii in unele vaccinuri: http://www.nanodiagnostics.it/it/farmaci-e-cosmetici/

  18. Aici aveti pozitia oficiala a CMR. Nu mai scrieti aberatii dna Feli sau piersicuta sau cum saracie te-o chema. Si mumata te-a vaccinat si nu ai pățit nimic sau poate totusi tu nu esti cel mai bun exemplu. Pe voi toti, astia care tot comentați fara sa va documentati, v-a vaccinat mama, scoala si nu ati pățit nimic. Poate daca nu ati fi vaccinati ati fi contactat vreuna din bolile alea de care se tot fereste omenirea.
    http://www.cmr.ro/pozitia-colegiului-medicilor-din-romania-privind-vaccinarea/

    • Baaaa io mi-am vaccinat copii si erau sa moara. Ce dracu aberezi acolo.
      Era spitalu plin de copii am vazut mii de copii intro luna.

  19. T.Iorga N.D. // 30 iunie 2016 at 13:56 // Răspunde

    …din ce stiu acea sare de mercur thimerosalul nu se mai foloseste in prezent.Vaccinarea nu este intotdeauna neaparat un lucru periculos si nu cred ca exista parinti care ar avea curajul sa nu isi vaccineze propriul copil impotriva poliomelitei de exemplu dar de vina sunt acei medici inconstienti care inoculeaza o data cate 2 sau am auzit cazuri si cate 3 vaccinuri odata,asta este un lucru foarte periculos si poate declansa maladii autoimune si alergii severe.

  20. Ok ! vaccinul este benefic !! Specialisti sunt convinsi ca asa e ! nu inteleg de ce nimeni nu vrea sa semneze si sa raspunda in situatia in care se intampla ceva copilului si nu-si asuma nimeni raspunderea, daca totul e in regula si exista studii etc etc raspundeti daca tot sunte-ti asa siguri ca sunt ok ! e simplu nu ?!?! „astept sa semnati si sa raspundeti Dvs.(medic) sau Ministerul ori altcineva pentru persoanele vaccinate daca doriti obligativitate ” nu parinti copiilor sa-si asume riscurile, ca asa pe vorbe ……. pot si eu sa spun ce vreau !

  21. https://verificasursa.ro/

    De ce va lasati prostiti oameni buni ? unde scrie thiormesal sau mercur ??? am atasat prospectul vaccinului si in romana
    http://www.sfatulmedicului.ro/medicamente/priorix-vaccin-rujeolic-urlian-si-rubeolic-liofilizat_10513
    http://ca.gsk.com/media/591220/priorix.pdf

    • Mercurul este redenumit iar aluminiul care este si va fi mereu nu se elimina din vaccinuri , are stadiu de injumatatire la 7 ani timp in care poate ajunge oriunde in creier. Deci complet se elimina daca ai nororul , dupa 14 ani.
      Aluminiul si mercurul, adjuvantii nu pot fi indepartati din medicament pentru ca ei creaza reactia organismului la componentele vaccinului altfel organismul le elimina fara ca vaccinul sa-si atinga scopul.
      Aluminiul este mult mai periculos decat mercurul, dar niciunul nu se elimina simplu, daca nu se injumatatesc raman in organism toata viata si crèaza boli permanente nevindecabile in principal alergii si boli autoimune .

  22. Gigel Alexandru // 19 aprilie 2017 at 15:34 // Răspunde

    Logica e simpla. Copii vaccinati devin imuni, copii nevaccinati nu. Un copil nevaccinat se poate imbolnavi un copil vaccinat este protejet de anticorpii produsi de vaccin. Atunci mi se pare firesc ca sa ramana la aprecierea fiecaruia ce vaccinuri administreaza copilului si ce vaccinuri nu administreaza, obligativitatea vaccinarii deschide o piatza sigura pentru producatorii de vacinuri si cam atat. Urmareste banul si vezi care sunt beneficiile si mai ales unde merg ele.

  23. Vaccinurile provoaca mari disfunctii pana la moarte.

  24. Un copil vaccinat este imun in cazul fericit 3-4-10 ani pe cand in copil nevaçinat este imun pe viata la boala respectiva, ce alegeti? Un autism sau o meningita sau sa faca boala care trece intro saptamana?

Lasă un răspuns la ina Anulează răspunsul

Adresa de email introdusa nu va fi publicata.
Comentariile care conțin cuvinte obscene și limbaj violent sau care instigă la ură și discriminare nu vor fi publicate!


*


Termeni si conditii